coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط دریافت وام فوری 50 میلیونی بانک پاسارگاد ؛ چگونگی بازپرداخت وام [+ جدول]

شرایط دریافت وام فوری 50 میلیونی بانک پاسارگاد بدون ضامن اعلام شد. برای دریافت این وام اعتبارسنجی افراد ملاک است و نیازی به ارائه چک و سفته هم نیست.

اعطای وام توسط بانکهای کشور در سال جدید به سهولت انجام می‌گیرد و هر بانک شرایط عمومی و اختصاصی خود را اعلام می‌کند. در شرایط دریافت وام فوری 50 میلیونی بانک پاسارگاد اعلام شده که این وام در قالب طرح برآیند به مشتریان اعطا می‌شود.

ازجمله شرایط دریافت این وام که کار را بسیار ساده می‌کند می‌توان به عدم مراجعه حضوری به شعبه بانک یاد کرد. بدین صورت که مشتری درخواست تسهیلات را از سامانه ویپاد بانک مرکزی ثبت می‌کند و پس از استعلام اعتبارسنجی، مبلغ وام برای فرد درخواست‌دهنده واریز می‌شود. جزئیات تکمیلی شیوه دریافت و بازپرداخت تسهیلات بانک پارسارگاد را می‌توانید در ادامه مطبی بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط دریافت وام فوری 50 میلیونی بانک پاسارگاد

طرح تسهیلات برآیند ازجمله طرح‌های تسهیلاتی بانک پاسارگاد است که بوسیله اعطای کارت اعتباری به مشتریان این بانک پرداخت می‌شود. برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضمن، سفته یا چک نیست و ملاک اعتبارسنجی (رتبه اعتباری A,B و C) فرد در شبکه بانکی است. نرخ سود وام 50 میلیونی بانک پاسارگاد 23 درصد است و دریافت‌کننده فقط 30 روز مهلت دارد از مبلغ وام استفاده کند. ضمناً بازپرداخت تسهیلات از روز 35ام آغاز می‌شود.

برای درخواست این وام نیاز به مراجعه حضوری به شعبه بانک نیست، بلکه باید از طریق سامانه ویپاد بانک مرکزی اقدام کنید.

شرایط دریافت وام فوری 50 میلیونی بانک پاسارگاد

فرد وام‌گیرنده باید فاقد بدهی در شبکه بانکی و همچنین چک برگشتی باشد. همچنین این وام به مشتریان دارای حسب کوتاه‌مدت اعطا می‌شود و رفتار 3 ماهه گردش حساب مشتری مورد اررزیابی قرار می‌گیرد.

وام برآیند به مبلغ 10 تا 50 میلیون، بر اساس کارکرد روزانه حساب متقاضی به او تعلق می‌گیرد. مشتریان ویپاد با افزایش موجودی روزانه حساب خود، در باشگاه مشتریان ویپاد، سکه دریافت می‌کنند. به ازای هر 100 هزار تومان موجودی در هر روز یک سکه به متقاضی تعلق می‌گیرد و پس‌ از آنکه سکه‌ها به حد نصاب رسید، او می‌تواند با آنها تسهیلات برآیند دریافت کند.

سکه‌های لازم برای دریافت این وام در جدول زیر نمایش داده شده است.

مبلغ تسهیلات مدت زمان بازپرداخت تعداد سکه (امتیاز) مورد نیاز
۱۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۴۵۰۰
۱۲ ماهه ۹۰۰۰
۱۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۶۷۵۰
۱۲ ماهه ۱۳۵۰۰
۲۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۹۰۰۰
۱۲ ماهه ۱۸۰۰۰
۲۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۱۲۵۰
۱۲ ماهه ۲۲۵۰۰
۳۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۳۵۰۰
۱۲ ماهه ۲۷۰۰۰
۳۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۵۷۵۰
۱۲ ماهه ۳۱۵۰۰
۴۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۸۰۰۰
۱۲ ماهه ۳۶۰۰۰
۴۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۲۰۲۵۰
۱۲ ماهه ۴۰۵۰۰
۵۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۲۲۵۰۰
۱۲ ماهه ۴۵۰۰۰

بازپرداخت این وام با نرخ سود 23 درصدی، بر اساس مبلغ تسهیلات اخذشده، بین 6 یا 12 ماه متغیر است. این وام را می‌توان به دو صورت یکجا و اقساطی بازپرداخت کرد. اگر متقاضی روش اقساطی را برای بازپرداخت وام انتخاب کند، به ازای هر روز دیرکرد، ملزم است 6 درصد از مبلغ سالانه قسط را به عنوان جریمه پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط دریافت وام بانک پاسارگاد چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر