coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیفون SE 4 به همان صفحه نمایش اولد آیفون 13 مجهز می‌شود

ظاهرا اپل در حال برنامه‌ریزی برای استفاده مجدد از پنل‌های آیفون 13 در گوشی اقتصادی جدید خود یعنی آیفون SE 4 است. این گوشی در سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

شایعه شده است که سری آیفون SE، آیفون‌های مقرون‌به‌صرفه اپل، در سال 2025، پذیرای یک نسخه جدید خواهد بود. با اینکه هنوز تا سال 2025 زمان زیادی باقی مانده، اما نشر اطلاعات درباره مشخصات این گوشی از مدت‌ها پیش آغاز شده است. اکنون نیز در گزارش جدیدی از The Elec گفته شده است که LG Display به عنوان دومین تامین‌کننده صفحه نمایش OLED برای سری آیفون SE با اپل همکاری خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


صفحه نمایش آیفون SE 4

گفته می‌شود که شرکت BOE اولین تامین‌کننده نمایشگر آیفون SE 4 خواهد بود. این شرکت به دلیل هزینه‌های پایین‌تر پنل، برنده مناقصه با سامسونگ شد. اپل در گذشته نیز با BOE برای مدل‌های دیگر آیفون کار کرده، بنابراین این یک همکاری جدید نیست.

آیفون SE 4
Apple iPhone SE 4

با این حال، انتظار می‌رود که سهم BOE در تولید نمایشگر iPhone SE 4 بیشترین سهمی باشد که تاکنون این شرکت با اپل داشته است. گزارش منتشر شده در The Elec نشان می‌دهد که 60 تا 70 درصد از صفحه نمایش‌های این گوشی (حدود 20 میلیون واحد در سال) توسط BOE ساخته خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد، باقیمانده پنل‌های OLED آیفون SE 4 از سوی یک تامین‌کننده دیگر که به احتمال زیاد LG Display است، تامین خواهد شد. به گفته The Elec، اپل قصد دارد که از پنل صفحه نمایش آیفون 13 برای آیفون اس ای 4 استفاده کند، البته در این پنل یک‌سری مشخصات شاهد نزول خواهند بود.

همان‌طور که می‌دانید، پنل‌های مصرفی در iPhone 13 توسط LG Display ساخته می‌شود. بنابراین، استفاده مجدد از این پنل‌ها، هم راه تولید را برای اپل هموار و ساده می‌کند و هم منجر به کاهش هزینه‌های تولید می‌شود.

از سوی دیگر، گزارشی که در اوایل این ماه منتشر شد نشان داد که آیفون SE 4 دارای یک صفحه نمایش 6.06 اینچی خواهد بود. این در حالی است که اندازه صفحه نمایش آیفون 13 برابر 6.1 اینچ است. بنابراین اگر گزارش The Elec درست باشد، LG Display باید تغییراتی را در پنل‌ها اعمال کند تا متناسب با SE 4 شوند.

علاوه بر این، یکی دیگر از تولیدکنندگان نمایشگر، Tianma، علاقه خود به عرضه نمایشگر برای iPhone SE 4 را به اپل ابراز کرده است. با این حال، اعتقاد بر این است که فناوری آنها در مقایسه با BOE در جایگاه پایین‌تری قرار دارد و بعید است که اپل آنها را در زنجیره تامین خود بگنجاند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره استفاده مجدد از پنل آیفون 13 در آیفون SE 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر