coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ فرندز لوازم جانبی جدید برای دستگاه‌های موبایل معرفی کرد [+ویدئو]

برند لوازم جانبی سامسونگ، سامسونگ فرندز (Samsung Friends)، آماده‌ی عرضه‌ی تعداد زیادی قاب و افزونه جدید برای دستگاه‌های موبایل جدید خود، از جمله سری گلکسی بادز 3، ساعت‌های گلکسی و گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 است.سامسونگ فرندز همچون همیشه با شرکت‌های دیگر همکاری کرده تا لوازم جانبی اختصاصی برای محصولات گلکسی خود تولید کند. یکی از شریکان جدید این برند، شرکت بین‌المللی شیرینی‌سازی هرشیز است.

همچنین، استودیو خلاق چندرشته‌ای Sticky Monster Lab نیز در دو ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ به شدت مورد توجه قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید:


لوازم جانبی سامسونگ فرندز

علاوه بر این، سامسونگ اعلام کرده که گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 می‌توانند با مجموعه‌ای از لوازم جانبی جدید همراه شوند که طرح‌های آن‌ها از 17 برند معروف مختلف از جمله Sticky Monster Lab، کیث هرینگ، Smiley، دیزنی، پوکمون و مینیون‌ها الهام گرفته شده است.

بسیاری از این لوازم جانبی جدید و موجود در ویدیوی دوم سامسونگ فرندز دیده می‌شوند که قاب‌هایی با تم‌هایی مثل جنگ ستارگان، سیمپسون‌ها و دیگر طرح‌ها را نشان می‌دهد.

در حال حاضر، مشتریان گلکسی زد فلیپ 6 در بازارهایی مثل آمریکا می‌توانند قاب‌های FlipSuit با طرح‌های Sticky Monster Lab، کیث هرینگ فوتویزم، Joguman و حتی Dallas Cowboys را خریداری کنند.

فروشگاه پاپ آپ جدید هرشیز توسط سامسونگ

سامسونگ فرندز همکاری خود با شرکت هرشیز را اعلام کرده است، اما این محصولات هنوز در خارج از کره موجود نیستند.

خوشبختانه، این مجموعه دوستان و هرشیز تا پایان سال جاری در بازارهای بیشتری از جمله ژاپن، اندونزی، فیلیپین و آمریکا عرضه خواهد شد.

فعلاً، سامسونگ فرندز این لوازم جانبی جدید هرشیز را در یک فضای پاپ آپ ویژه که دیروز در فروشگاه اصلی گانگنام سامسونگ افتتاح شده، به نمایش گذاشته است.

این فروشگاه پاپ آپ که بازدیدکنندگان می‌توانند مجموعه کامل دوستان و هرشیز را بررسی کنند، تا 11 اوت باز خواهد بود. جالب است که سامسونگ می‌گوید بازدیدکنندگان همچنین فرصت چشیدن نوشیدنی‌های محدود هرشیز را دارند. به نظر می‌رسد این نوشیدنی‌ها برای خرید در دسترس نخواهند بود و فقط به صورت اختصاصی برای بازدیدکنندگان فروشگاه پاپ آپ سامسونگ در طول این دوره تبلیغاتی کوتاه ارائه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر