coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش محصولات تویوتا با قیمت جدید [+ جزئیات]

شرایط فروش محصولات تویوتا توسط شرکت معین خودرو با قیمت‌های جدید اعلام شد. در این طرح 3 محصول وارداتی از برند تویوتا عرضه شده است.

شرکت معین خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های فعال واردکننده خودرو در سامانه یکپارچه، شرایط فروش محصولات تویوتا را با قیمت جدید اعلام کرد. در این طرح 3 محصول از برند پرطرفدار تویوتا عرضه شده که قیمت آنها نسبت به قیمت‌های قبل افزایش چشمگیری داشته است. این 3 خودرو شامل تویوتا لوین 1.2 لیتر، تویوتا لوین 1.8 لیتر و تویوتا کرولا 1.2 لیتر می‌شوند. در ادامه جزئیات بیشتر طرح فروش قیمت محصولات تویوتا حاضر در این طرح را بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش محصولات تویوتا اعلام شد

چندی پیش آخرین دور عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اجرا شد و متقاضیان قدیم و جدید اولویت‌های خود را انتخاب و نتایج قرعه‌کشی نیز اعلام شد. حال شرکت معین خودرو که مسئولیت واردات خودروهای تویوتا به کشور دارد، شرایط فروش 3 محصول تویوتا شامل تویوتا لوین 1.2 لیتر، تویوتا لوین 1.8 لیتر و تویوتا کرولا 1.2 لیتر را با افزایش قیمت اعلام کرده است.

شرایط فروش محصولات تویوتا اعلام شد

لازم به ذکر است که قیمت 3 محصول تویوتا به صورت قطعی در زمان عرضه در سامانه یکپارچه اعلام شده بود و حالا معین خودرو چند 10 میلیون تومان به قیمت‌ این خودروها افزوده است.

نام خودرو قیمت قطعی در مبادی ورودی (تومان) قیمت نهایی (تومان)
تویوتا لوین ۱.۲ لیتر ۲,۰۶۹,۴۴۰,۰۰۰ ۲,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا لوین ۱.۸ هیبرید ۱,۹۷۳,۶۴۰,۰۰۰ ۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا کرولا ۱.۲ لیتر ۲,۰۱۴,۶۲۰,۰۰۰ ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص اعلام قیمت جدید محصولات تویوتا توسط معین خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر