coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

افزایش سقف برداشت روزانه از خودپردازها [+ جزئیات و مبلغ جدید]

بانک مرکزی در اقدامی دستور افزایش سقف برداشت روزانه از خودپردازها را ابلاغ کرد. مبلغ سقف برداشت به همه بانکها ابلاغ و ویژه زائرین اربعین است.

بانک مرکزی با ارسال بخشنامه‌ای جدید به بانکهای کشور، دستور افزایش سقف برداشت روزانه از خودپردازها را ابلاغ کرد. مطابق با این تصمیم، مقرر شده که در مسیر حرکت زائرین اربعین حسینی و در پایانه‌های مرزی سقف برداشت زائرین از طریق دستگاه‌های خودپرداز به 1 میلیون تومان افزایش یابد. بدیهی است که منظور از مسیر حرکت در استان‌هایی خواهد بود که مرزهای ورود به عراق در آنها قرار دارند. این استان‌ها شامل کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان، ایلام و دیگر نقاط مرزی با کشور عراق می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


افزایش سقف برداشت روزانه از خودپردازها

در بخشنامه بانک مرکزی ابلاغ شده به بانکهای کشور آمده است که در روزهای 16 مرداد تا 16 شهریورماه 1403 به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی ، برداشت نقدی روزانه از دستگاه‌های خودپرداز سیار و ثابت به صورت شتابی و درون بانکی در مسیر حرکت زائرین و در پایانه‌های مرزی استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، خوزستان و سایر نقاط مرزی به کشور عراق تا سقف 1 میلیون تومان افزیش یافته است.

افزایش سقف برداشت روزانه از خودپردازها

در بخشنامه شماره 03.105393 مورخ 10 مردادماه بانک مرکزی تأکید شده است، بانکها با توجه به فرارسیدن مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و لزوم ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران حسینی،‌ ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش کمی و کیفی خدمات در شعب و باجه‌های کشیک در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق، از تاریخ 16‏ مردادماه 1403 لغایت 16 شهریورماه سال جاری نسبت به تمهید اقدامات فنی لازم در سوییچ صادرکنندگی آن بانک به منظور افزایش سقف روزانه برداشت وجه نقد از خودپرداز (شتابی و درون بانکی) تا مبلغ (10.000.000 ریال) اقدام کنند.

همچنین شبکه بانکی در بازه زمانی مزبور موظف است در خودپردازهای ثابت و سیار آن بانک مستقر در مسیر تردد زائران و پایانه‌های مرزی در استان‌های برشمرده، امکان برداشت وجه نقد به ازای هر تراکنش تا سقف مبلغ (10.000.000 ریال) در هر روز (شتابی و درون بانکی)، اقدام و متناسب با میزان تقاضای زائران، نسبت به اتخاذ تدابیر لازم برای تامین به موقع اسکناس و ایران‌ چک مورد نیاز با همکاری اداره نشر اسکناس و خزانه این بانک و پول‌گذاری مناسب دستگاه‌های هدف، اقدام مقتضی به عمل آورند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تمهیدات دولت برای اربعین حسینی چیست؟ به نظر شما چرا این تمهیدات در روزهای عادی و غیرمناسبتی به کار بسته نمی‌شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر