coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش دایون Y7 با تسهیلات ویژه و قیمت جدید مرداد 1403

شرایط فروش دایون Y7 توسط صنایع خودروسازی یلیا اعلام شد. برای این طرح فروش تسهیلاتی ویژه با قیمت جدید در نظر گرفته شده است.

صنایع خودروسازی ایلیا، شرایط فروش دایون Y7 با تسهیلات ویژه و قیمت جدید مرداد 1403 را اعلام کرد. این شرکت با ارسال بخشنامه‌ای شرایط خرید و سفارش‌گیری دایون Y7 را توضیح داد.

در این طرح فروش، خودرو هم به صورت نقدی است و هم امکان بهره‌گیری از تسهیلات تا سقف 700 میلیون تومان فراهم شده است. بدیهی ست که در صورت خرید نقدی، تمامی بهای خودرو در زمان ثبت‌نام باید پرداخت شود. از طرفی اگر خریدتان اقساطی است باید بدانید که دوره بازپرداخت وام خرید دایون Y7 متغیر و طولانی مدت است. برای اطلاع از جزئیات طرح ادامه مطلب را دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات شرایط فروش دایون Y7

صنایع خودروسازی ایلیا طرح فروش نقدی و اقساطی دایون Y7 را با قیمت جدید و امکان بهره‌گیری از 700 میلیون تومان وام بانکی را آغاز کرد. ثبت‌نام در این طرح از امروز پنجشنبه، 11 مرداد 1403 آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

قیمت دایون Y7 برابر 1 میلیاردو 998 میلیون تومان است که البته بهتراست بگوییم 2 میلیارد تومان. همچنین موعد تحویل دایون Y7 نیز سه ماهه (90 روز) اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند به دو صورت نقدی و اقساطی این خودرو شاسی بلند را سفارش دهند. بدین صورت که برای خرید نقدی نیاز است کل مبلغ در زمان ثبت‌نام پرداخت شود؛ اما در روش اقساطی متقاضیان می‌توانند 700 میلیون تومان وام بانکی دریافت کرده و مابقی بهای خودرو را در اقساط 12 تا 48 ماهه پرداخت نمایند. ضمناً مبلغ پیش پرداخت در طرح اقساطی 812 میلیون تومان است.

ثبت نام فقط از طریق سایت فروش صنایع خودروسازی ایلیا به آدرس www.ilia-auto.com/sale قابل انجام بوده و روش دیگری معرفی نشده است.

جزئیات شرایط فروش دایون Y7 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش دایون Y7 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر