coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2024 را برای گلکسی M04 منتشر کرد

یکی از اعضای خانواده M سامسونگ به روزرسانی نرم افزاری جدیدی را دریافت کرده. غول فناوری کره ای این کار را از دو سال پیش آغاز کرد و اکنون گلکسی M04 نیز به لیست دریافت کنندگان وصله امنیتی ژوئیه 2024 اضافه شده است.

در حال حاضر، این شرکت در حال ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای نوع بین‌المللی گوشی هوشمند با شماره مدل SM-M045F در هند است. به روز رسانی نرم افزار دارای نسخه سیستم عامل M045FXXS8EXF2 است.


بیشتر بخوانید:

چگونه آخرین به روز رسانی امنیتی را دریافت کنیم

به روزرسانی جدید 58 مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. برای استفاده از آن هم کافیست برروی اعلانی که گوشی درباره آپدیت برای شما ارسال می‌کند ضربه زده و گزینه دانلود را انتخاب کنید.

اما اگر هیچ اعلانی دریافت نکرده اید نگران نباشید، کافیست به بخش تنظیمات و به روزرسانی نرم افزار رفته و دانلود و نصب را بزنید.

همانطور که می‌دانید در ماه ژوئن، سامسونگ One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 را برای گلکسی M04 منتشر کرد. این آپدیت بسیاری از ویژگی‌های جدید را به گوشی اضافه کرد اما متاسفانه گلکسی M04 دیگر نسخه‌های جدید سیستم عامل را دریافت نخواهد کرد.

بنابراین خبری از One UI 6.1.1 مبتنی بر Android 14 یا One UI 7.0 مبتنی بر Android 15 در این گوشی سطح پایه سامسونگ نخواهد بود چرا که این برند قبلاً دو ارتقاء سیستم‌عامل وعده داده شده را برای دستگاه ارائه کرده است.

با این حال، سامسونگ حداقل تا سه سال آینده به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای گلکسی M04 ارائه خواهد کرد. در حال حاضر، این گوشی در یک برنامه به روز رسانی امنیتی سه ماهه قرار دارد، به این معنی که هر سه ماه یک به روز رسانی امنیتی دریافت می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی جولای 2024 برای گلکسی M04 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر