coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت توسط مدیران خودرو ابلاغ شد. در این طرح خودرو سدان آریزو 5 FL با دوره بازپرداخت طولانی مدت و پیش‌پرداخت متنوع عرضه شده است.

شرکت مدیران خودرو در جدیدترین طرح فروش محصولات خود به سراغ سدان محبوب و پرفروش خود به نام «آریزو 5 اسپرت یا FL» رفته و شرایط متنوعی را برای خرید آن ارائه کرده است. البته این شیوه کار مدیران خودرو است که محصولاتش را با شرایط نقدی و اقساطی و با مدت بازپرداخت متنوع و اقساط ماهانه ویژه و همچنین پیش‌پرداخت‌های متغیر عرضه می‌کند. در ادامه می‌‌توانید جزئیات طرح فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت را بخوانید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت

مدیران خودرو طبق شرایط فروشی که در پایین خواهید دید، ابتدا مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت از مشتری دریافت کرده و سپس مابقی بهای خودرو را در اقساط مشخص از مشتری طلب می‌کند. در حالت کلی 4 مبلغ پیش‌پرداخت شامل 50، 60، 70 و 80 درصد بهای اصلی خودرو از مشتری به انتخاب خود مشتری دریافت شده و بازپرداخت آن از 1، 2، 3، 4 و 5 ساله خواهد بود.

مشخصات فتی و آپشن های آریزو 5 اسپرت

مشخصات فنی آریزو 5 اسپرت با نمونه معمولی این خودرو قدری متفاوت استT البته امکانات رفاهی و ایمنی آریزو 5 اسپرت نیز در میان هم‌رده‌های خود نمره قبولی می‌گیرد. در کاتالوگ زیر می‌توانید تمامی این موارد را مشاهده کنید:

طرح فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش آریزو 5 FL چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر