coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش کوییک GXR-L مرداد 1403 [+ بخشنامه فروش سایپا]

سایپا، شرایط فروش کوییک GXR-L را اعلام کرد. فروش هاچ‌بک کوییک در قالب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش به زودی آغاز می‌شود.

سایپا در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، شرایط فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش کوییک GXR-L را ویژه متقاضیان طرح عادی از محل مازاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام کرد. مانند اکثریت طرح‌های فروش خودروسازان، ثبت نام در طرح فروش جدید سایپا نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات سایپا انجام می‌شود.

کوییک GXR-L یکی از سه مدل خودرو کوییک شرکت سایپا است که در کارخانه پارس خودرو مونتاژ شده و نسبت به دیگر مدل‌ها خود کیفیت بالاتری را ارائه می‌دهد. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش کوییک GXR-L ویژه مرداد 1403 همراه ما باشید.

به‌روزرسانی خبر: کمتر از 48 ساعت دیگر ثبت‌نام و ثبت سفارش کوییک GXR-L با ترمز ESC در سایت فروش محصولات سایپا آغاز می‌شود. این شرکت حالا به تفکیک بخشنامه فروش کوییک GXR-L در هردو طرح را منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید:


جزئیات شرایط فروش کوییک GXR-L

سایپا با هدف افزایش عرضه محصولاتش و تنظیم بازار، بنا دارد ثبت نام در طرح فروش کوییک GXR-L ویژه متقاضیان عادی از محل مازاد طرح جوانی جمعیت از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 17 مرداد 1403 آغاز کند. ثبت‌نام از طریق سایت فروش محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com انجام می‌شود و به دلیل اینکه زمانی برای آن تعریف نشده، ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به دلیل مهلت ثبت‌نام نامشخص، توصیه می‌شود که قبل از آغاز ثبت‌نام اطلاعات خود را در این سایت وارد یا به‌روزرسانی کرده تا در زمان ثبت‌نام به مشکلی بر نخورید. ضمناً ثبت‌نام فقط در سایت مذکور قابل انجام است و اگر از طرق دیگر اقدام کنید، قطعاً عواقب آن متوجه خود شما خواهد بود.

جزئیات شرایط فروش کوییک GXR-L

قیمت کارخانه کوییک GXR-L با ترمز ESC که در لیست قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه مرداد 1403 درج شده بود، 384 میلیون و 824 هزاز تومان بود. ضمناً قیمت کوییک GXR-L در بازار آزاد نیز در مدل 1403، 425 میلیون تومان ارزشگذاری شده است.

بخشنامه فروش فوق‌ العاده کوییک GXR-L

متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 17 مرداد 1403 به سایت فروش محصولات سایپا مراجعه کنند. جزئیات طرح در بخشنامه فروش زیر قابل مشاهده است:

جزئیات شرایط فروش کوییک GXR-L

بخشنامه پیش فروش کوییک GXR-L

متقاضیان این طرح نیز مانند طرح فروش فوق‌العاده امکان ثبت سفارش کوییک GXR-L را از ساعت 10 صبح چهارشنبه، 17 مرداد دارند. برای این طرح ابتدا مبلغ علی‌الحساب پرداخت شده و مابقی بهای خود در زمات تحویل به پرداخت می‌شود. ضمناً شرایط اختصاصی شرکت در هردو طرح را می‌توانید در بخشنامه زیر مشاهده کنید:

جزئیات شرایط فروش کوییک GXR-L

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش هاچ بک کوییک چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر