coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

زمان‌بندی انتشار ویژگی‌های Apple Intelligence تأثیری بر عرضه iPhone 16 نخواهد داشت

با وجود اینکه ویژگی‌های Apple Intelligence (هوش مصنوعی اپل) تنها چند هفته بعد از عرضه اولیه iOS 18 ظاهر خواهند شد، به‌گفته‌ی برخی منابع، اپل هیچ‌گونه برنامه‌ای برای تأخیر در عرضه نسخه سالانه iPhone 16 ندارد.مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ اشاره کرده که اولین ویژگی‌های Apple Intelligence فقط در اولین نسخه بتا برای توسعه‌دهندگان iOS 18.1 ظاهر شد و در بتاهای اولیه شامل نشده بود.

این شرکت در ارائه اولیه خود درباره iOS 18، ویژگی‌های اصلی که مدل‌های مختلف iPhone دریافت خواهند کرد را از ویژگی‌های Apple Intelligence تفکیک کرد. لازم به ذکر است که این ویژگی‌های هوش مصنوعی فعلاً تنها بر روی iPhone 15 Pro و Pro Max کار می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


انتشار ویژگی‌های Apple Intelligence

انتظار می‌رود که تمامی مدل‌های iPhone 16 حداقل بتوانند از برخی ویژگی‌های Apple Intelligence بهره‌برداری کنند، اما اپل درباره زمان کامل شدن این ویژگی‌ها برای کاربران شفاف نبوده است.

به همین ترتیب، ویژگی‌های Apple Intelligence در نسخه‌های اولیه iPadOS 18 یا macOS Sequoia ظاهر نخواهند شد و در اولین آپدیت‌های عمده این نسخه‌ها به دست کاربران خواهند رسید.

گرومن همچنین در خبرنامه “Power On” خود یادآور شده که اپل بارها عرضه یک مدل iPhone را تا ماه اکتبر به تأخیر انداخته است، از جمله برای iPhone 4S در 13  سال پیش به دلیل آماده نبودن ویژگی‌های اصلی iCloud و Siri. اما این بار، پیش‌بینی می‌شود که سری iPhone 16 در اواسط سپتامبر همچون سال‌های گذشته عرضه شود.

وب‌سایت AppleInsider نیز گزارشی از نسخه بتا اولیه iOS 18.1 منتشر کرده که شامل برخی از ابزارهای نوشتن جدید، ویژگی‌های خلاصه‌سازی، گزینه‌های ضبط و رونویسی و تلاش‌های اولیه برای بهبود تجربه استفاده از Siri است. سایر ویژگی‌ها مانند ادغام Genmoji و ChatGPT نیز انتظار می‌رود که در نسخه‌های بتای بعدی عرضه شوند.

پیش‌بینی می‌شود که مجموعه کامل ویژگی‌های Apple Intelligence در طی سال 2024 به تدریج عرضه شود. شایعاتی وجود دارد که برخی از ویژگی‌ها ممکن است تا اوایل سال 2025 به طور کامل آماده نشوند.

بیشتر بخوانید:

منبع: appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر