coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سربازان غایب حق شرکت در پیاده روی اربعین را ندارند!

براساس اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی، مشمولین غایبی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند، باید قید آن را بزنند.

یکی از مدارکی که برای دریافت گذرنامه اربعین مورد نیاز است، ارائه و بارگذاری پایان خدمت وظیفه عمومی، معافیت، گواهی اشتغال به تحصیل یا اشتغال به خدمت است. چنانچه فردی مشمول خدمت سربازی و در غیبت باشد، حق شرکت در مراسم پیاده روی اربعین و سفر به سمت کربلا را ندارد.

خبر بدتر اینکه حتی اگر فرد گذرنامه هم داشته باشد، طبق قانون ممنوع‌الخروج است و اجاره خروج از کشور را ندارد. جزئیات بیشتر خبر را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:


عدم اعطای مجوز پیاده روی اربعین به مشمولین غایب

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه خود آورده است: «مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برای مشمولان غیر غایب صادر می‌شود و مشمولان غایب حتی در صورت داشتن گذرنامه ، ممنوع الخروج بوده و به هیچ عنوان مجوز خروج از کشور برای آنان صادر نمی‌شود.»

این سازمان همچنین اعلام کرد: «برای رفاه حال سایر زائران و سرعت در ارائه خدمات به عزیزان متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، لازم است مشمولان غایب از مراجعه به سامانه‌های خدماتی پلیس یا مراکز وظیفه عمومی و ادارات گذرنامه سراسر کشور و پایانه‌های مرزی برای دریافت مجوز خروج از کشور اکیدا خودداری کنند.»

عدم اعطای مجوز پیاده روی اربعین به مشمولین غایب

نظر شما درخصوص تصمیم سازمان وظیفه عمومی چیست؟ به نظر شما درصورت غیبت مشمولین سربازی، چه اختیارات دیگری از آنان سلب می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر