coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد. در این طرح هردو مدل پرایم و پرستیژ برای فروش عرضه شده‌اند.

شرکت بهمن موتور به عنوان یکی از بهترین خودروسازان خصوصی کشور، محصولاتش را در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای فروش عرضه کرده بود. دو مدل از تولیدات برتر این شرکت، شاسی بلند دیگنیتی و شاسی بلند فیدلیتی هستند که در بازار فروش مناسبی داشته و هردو در دو مدل پرستیژ و پرایم تولید می‌شوند.

به تازگی این شرکت، طرح فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه که در دسته منتخبین این سامانه قرار داشته، اعلام کرده است که مطابق با آن، متقاضیان می‌بایست تکمیل وجه خودرو را انجام دهند. جزئیات شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور را می‌توانید در بخشنامه فروش زیر مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات طرح فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی

بهمن موتور پیرو بخشنامه صادره در تاریخ 4 اردیبهشت 1402 به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز فروش خود در سراسر کشور رساند که امکان تکمیل وجه برای برخی از متقاضیان عادی سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که در اولویت وزارت صمت در زمستان 1402 قرار داشته و خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی را انتخاب کرده، فراهم شده است.

این افراد می‌توانند از روز پنجشنبه، 18 مرداد 1403 با مراجعه به سایت فروش محصولات بهمن موتور به نشانی https://bahman.iranecar.com/ واریز وجه خودرو را انجام داده در در دسته تحویل‌گیرندگان قرار گیرند. ضمناً مهلت واریز وجه طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی تا ساعت 24 روز شنبه، 27 مردادماه 1403 خوهد بود که به گفته بهمن موتور، این بازه زمانی تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

جزئیات طرح فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی

ضمناً برای متقاضیان این خودروها پوشش‌های بیمه‌ای متعددی فراهم شده که مشتریان می‌توانند به انتخاب خود از بین طرح‌های بیمه‌ای انتخاب کنند. بدیهی است که پوشش بیمه‌ای می‌تواند برای هر خودرو متفاوت باشد. لازم به ذکر است که منظور از پوشش بیمه‌ای، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو است که بهمن موتور خرید آن را اجباری کرده است.

جزئیات طرح فروش فوق العاده دیگنیتی و فیدلیتی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر