coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح تبدیل فیدلیتی و دیگنیتی به ریسپکت 2 ؛ فروش فورش ریسپکت 2 [+ جزئیات]

بهمن موتور، طرح تبدیل فیدلیتی و دیگنیتی به ریسپکت 2 را ابلاغ کرد. در این طرح متقاضیان سامانه یکپارچه می‌توانند خودرو خود را  در قالب فروش فوری ریسپکت 2 تعویض کنند.

طرح تبدیل فیدلیتی و دیگنیتی به ریسپکت 2 جهت متقاضیان سامانه یکپارچه که در لیست انتظار دو خودرو ذکر شده قرار دارند، اعلام شد. اگرچه دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی با ریسپکت 2 قبل قیاس نبوده و حتی کاربری‌شان نیز با یکدیگر متفاوت است، اما اگر متقاضی در تحویل خودرو عجله داشته باشد، می‌تواند از شرایط فروش فوی ریسپکت 2 استفاده کرده و خودرو را در بازه زمانی 1 ماهه تحویل بگیرد.

لازم به ذکر است که ظرفیت شرکت در این طرح بسیار محدود است و چنانچه قصد تبدیل دارید، بهتر است هزچه سریع‌تر اقدام کنید. ضمناً بهمن موتور به تازگی شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی ویژه مرداد 1403 را نیز بری متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی اعلام کرده است. پس افرادی که در اولویت این طرح قرار ندارند، احتمالاً باید چند ماه آینده صبر کنند تا بخشنامه فروش دوباره بهمن موتور برای دو خودرو مذکور فعال شود.


بیشتر بخوانید:


جزئیات طرح تبدیل فیدلیتی و دیگنیتی به ریسپکت 2

بهمن موتور با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های فروش خود رساند که امکان تبدیل فیدلیتی و دیگنیتی به صورت اختیاری و با ظرفیت محدود به ریسکپت 2 فراهم شده است. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که در لیست انتظار دیگنیتی و فیدلیتی قرار دارند.

متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش فوری ریسپکت 2 را دارند، می‌توانند از روز پنجشنبه، 18 مرداد 1403 رأس ساعت 10 صبح تا ساعت 24 روز شنبه، 27 مرداد 1403 و یا تا تکمیل ظرفیت نسبت به واریز وجه اقدام کرده و خودرو سدان ریسپکت 2 را با موعد تحویل شهریورماه 1403 تحویل بگیرند.

در ضمن برای واریز وجه باید به سامانه فروش شرکت بهمن موتور به نشانی https://bahman.iranecar.com/ مراجعه کنید. ضمناً مراتب شرکت در این طرح به صورت پیامکی به متقاضیا طلاع‌رسانی خواهد شد.

جزئیات طرح تبدیل فیدلیتی و دیگنیتی به ریسپکت 2

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی به ریسپکت 2 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشترک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر