coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی‌های شبه‌پرچمدار ویوو V40 و V40 پرو با دوربین Zeiss معرفی شدند

شرکت ویوو بالاخره گوشی‌های هوشمند V40 و V40 پرو را در هند معرفی کرد. این دو مدل جدید اولین دستگاه‌های سری V برند ویوو هستند که از لنزهای Zeiss برای دوربین‌ها استفاده می‌کنند و مشخصات و ویژگی‌های چشم‌گیری دارند.

گوشی‌های ویوو V40 و V40 پرو در دسته گوشی‌های هوشمند میان‌رده یا شبه‌پرچمدار (sub-flagship) قرار می‌گیرند. به عبارت دیگر، این دستگاه‌ها مشخصات فنی و ویژگی‌های پیشرفته‌ای دارند، اما به اندازه گوشی‌های پرچمدار قدرتمند و گران‌قیمت نیستند.

ویوو با طراحی این مدل‌ها کاربرانی را هدف قرار داده که به دنبال گوشی‌هایی با عملکرد خوب و ویژگی‌های مدرن هستند، اما نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید یک گوشی پرچمدار بپردازند. به همین دلیل، این سری معمولاً قیمت مناسبتری نسبت به مدل‌های پرچمدار دارد و همچنان امکانات و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


بررسی ویژگی‌های ویوو V40 و V40 پرو

مدل V40 پرو بالاترین مدل این سری جدید است. این گوشی نمایشگر آمولد بزرگ 6.78 اینچی با رزولوشن FHD+، پشتیبانی از HDR10+، روشنایی حداکثر 4500 نیت و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد.

در داخل دستگاه، پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 9200+ قرار دارد که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این دستگاه توسط یک باتری بزرگی با ظرفیت 5500 میلی‌آمپر ساعت تامین نیرو می‌شود که از شارژ سریع سیمی 80 واتی پشتیبانی می‌کند.

بررسی ویژگی‌های ویوو V40 و V40 پرو

این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری اختصاصی Funtouch OS عرضه می‌شود. ویوو V40 پرو دارای لنزهای Zeiss برای حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX921 است.

همچنین یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی 50 مگاپیکسلی Sony IMX816 با زوم اپتیکال 2 برابری نیز در این دستگاه وجود دارد.

در پشت دستگاه همچنین یک نور هوشمند Aura قرار دارد. در جلو نیز یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدئویی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های برجسته می‌توان به حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر، بدنه فوق باریک 7.58 میلی‌متری و رتبه‌بندی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر