coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

در iOS 18 می‌توانید حین فیلم‌برداری به آهنگ مورد علاقه‌تان گوش کنید

اپل به‌تازگی نسخه‌های آزمایشی‌ iOS 18 را منتشر کرده که تاکنون چند ویژگی جدید را فاش کرده‌اند. این ویژگی‌ها تنها به قابلیت‌های جدید برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس و نسخه‌های بعدی مربوط نمی‌شود، بلکه قرار است خود سیستم عامل iOS 18 نیز با قابلیت‌های گسترده‌تری در دسترس کاربران قرار گیرد، حتی کاربران سری آیفون 12.

گزارش جدید حاکی است که با iOS 18، آیفون شما قادر خواهد بود بدون متوقف کردن موسیقی، پادکست، یا هر صوت دیگری که در حال پخش است، فیلم‌برداری کند. به نظر می‌رسد که این ویژگی چه از ایرپاد استفاده کنید و چه نه، عمل خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


سیستم عامل iOS 18 به شما اجازه می‌دهد هنگام فیلم‌برداری موسیقی خود را نگه دارید

از زمانی که آیفون شروع به ضبط ویدیو کرد، همیشه با باز کردن اپلیکیشن دوربین، هر چیزی که گوش می‌دادید را قطع می‌کرد.

چند سال پیش، اپل راهی برای ضبط ویدیو به‌طور مستقیم از طریق حالت عکس اپلیکیشن دوربین معرفی کرد که با فشار طولانی بر روی دکمه شاتر امکان‌پذیر بود. این ترفند به شما اجازه می‌داد در حین فیلم‌برداری موسیقی خود را نگه دارید. اما کیفیت ویدیو به خوبی کیفیت حالت ویدیویی اختصاصی نبود.

iOS 18 به شما اجازه می‌دهد هنگام فیلم‌برداری موسیقی خود را نگه دارید 

قابلیت‌های جدید سیستم عامل iOS 18

شاید این تغییر کوچکی به حساب بیاید اما قطعا کاربردی خواهد بود و مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، iOS 18 امسال ویژگی‌های دیگری نیز به غیر از هوش مصنوعی برای کاربران آیفون به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال، شما قادر خواهید بود اپلیکیشن‌ها را به‌صورت جداگانه قفل کنید و برای دسترسی به آن‌ها از فیس آیدی یا گذرواژه استفاده کنید.

همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌ها را از صفحه اصلی خود مخفی کنید تا دیگران نتوانند آن‌ها را ببینند. به‌علاوه، iOS 18 به شما اجازه می‌دهد تا آیکون‌های اپلیکیشن‌ها را با بازآرایی آن‌ها یا انتخاب یک تم رنگی سفارشی‌سازی کرده و هر اپلیکیشنی را مستقیماً از صفحه قفل باز کنید.

نسخه پایدار سیستم عامل iOS 18 قرار است در ماه سپتامبر، همزمان با سری جدید گوشی‌های آیفون 16 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر