coinex
otetmarket
propification.com

مک مینی 2024 اپل به تراشه جدید M4 مجهز خواهد شد

مک مینی 2024 اپل به تراشه جدید M4 مجهز شده اما در کمال تعجب ظاهر کوچکتر و جمع‌وجورتری خواهد شد. به زودی شاهد عرضه محصولات جدید اپل به بازار خواهیم بود.

ظاهرا اپل در حال برنامه‌ریزی برای بازطراحی مینی کامپیوتر خود یعنی مک مینی است. این اولین تغییر در خط تولید مک مینی‌های اپل در بیش از یک دهه محسوب می‌شود. با وجود اینکه این شرکت یک فرم جمع‌وجورتر را برای دستگاه‌های جدید در نظر گرفته، گفته می‌شود که این مینی پی سی به چیپست جدید M4 اپل مجهز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات مک مینی 2024 اپل

اخبار مربوط به نسل جدید مک مینی غول کوپرتینویی از گزارشگری از بلومبرگ به نام مارک گورمن می‌رسد. او ادعا کرده است که این شرکت قصد دارد مک مینی‌های سال جاری را از نسل‌های قبلی فشرده‌تر و کوچکتر کند. در واقع، کامپیوتر جدید اپل می‌تواند به کوچک‌ترین مک مینی دنیا تبدیل شود.

مک مینی 2024 اپل
Apple 2024 Mac mini

گورمن در ادامه افزوده است که این مدل دارای فرم فاکتوری مشابه با Apple TV خواهد بود. جالب است بدانید که اگرچه این دستگاه ممکن است که ظاهر کوچک‌تری داشته باشد، اما از نظر سخت افزار داخلی ارتقا خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، مک مینی جدید اپل در دو پیکربندی با چیپست‌های M4 و M4 Pro به بازار عرضه خواهد شد.

گزینه‌های اتصالی شامل سه پورت USB-C، یک پورت HDMI و یک کابل برق خواهد بود. نسخه برتر با چیپست M4 پرو ممکن است که از رم اضافی و گرافیک پیشرفته پشتیبانی کند. همچنین با اینکه نسل جدید نسبت به نسل‌های پیشین کوچکتر خواهد بود اما ممکن است که ارتفاع آن از مک مینی‌های موجود بلندتر باشد. محض یادآوری، مینی پی سی اپل 1.4 اینچ ارتفاع دارد.

شایان ذکر است که در مدل‌های جدید بدنه آلومینیومی نمادین، مانند مدل‌های قبلی حفظ خواهد شد. مارک گورمن از M4 Mac mini به عنوان iPad Pro در یک جعبه کوچک یاد کرده است.

از سوی دیگر، شایعه شده است که اپل در سال 2025 میلادی مجموعه رایانه‌های شخصی مک خود را با تراشه‌های M4 به روز خواهد کرد. مک مینی، مک بوک پرو و ​​آی مک نیز به احتمال زیاد در سال 2025 به تراشه‌‎های جدیدتر مجهز خواهند شد. انتظار می‌رود که اپل تا چند ماه دیگر مک مینی مذکور را روانه بازار کند و مدل گران‌قیمت آن احتمالاً در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد. متأسفانه درباره قیمت این محصولات صحبتی نشده اما احتمال افزایش قیمت برای مک مینی 2024 وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات مک مینی 2024 اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر