coinex
otetmarket
propification.com

زمان پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی [+ جدول]

زمان پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی با انتشار جدول پرداختی جدید اعلام شد. مطابق با سنوات پیشین، پرداخت‌ها از بیستم (امروز) آغاز می‌شود.

حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی هرماه از روز بیستم آغاز شده و تا آخرین روز همان ماه ادامه دارد. اولویت پرداخت نیز براساس حروف الفبا است و بازنشستگان می‌دانند که دقیقاً چه روزی حقوقشان واریز می‌شود.

باتوجه به تغییراتی که ماه گذشته در حقوق بازنشستگان این سازمان ایجاد شد، ابهاماتی درخصوص زمان پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی بوجود آمد. حال سازمان تأمین اجتماعی جدول واریز حقوق بازنشستگان خود را رسماً اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: تغییر مبلغ اقساط وام بازنشستگان ؛ افزایش زمان بازپرداخت وام ضروری بازنشستگان

زمان پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: «پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان مطابق ماه‌های پیشین از بیستم مردادماه و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف الف شروع می‌شود؛ آغاز خواهد شد و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف الف نیز روز ۲۱ مردادماه پرداخت خواهد شد.»

پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تا آخرین روز ماه (31 مردادماه) ادامه خواهد داشت. همچنین بازنشستگان همکار این سازمان نیز آخرین گروهی هستند که حقوق خود را دریافت می‌کنند. پس می‌توان گفت که حقوق این افراد  31 مرداد واریز می‌شود.

گفتنی است پرداخت حقوق ماهانه به بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان واجد شرایط، یکی از تعهدات اصلی بلندمدت سازمان تأمین‌اجتماعی است و در این بخش، در حال حاضر بالغ بر ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار خانوار، ماهانه از این سازمان حقوق دریافت می‌کنند.

زمان پرداخت حقوق مردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص زمان واریز حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در مرداد 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر