coinex
otetmarket
propification.com

پژو 207 صندوقدار در خط تولید ایران خودرو ؛ تاریخ عرضه پژو 207 SD

به تازگی خبر رسیده که پژو 207 صندوقدار به خط تولید بازگشته و به زودی شاهد عرضه این خودرو در بازار کشور خواهیم بود. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

اولین نسخه پژو 207 SD در سال 1396 تولید و یک سال بعد به متقاضیان تحویل شد. اگرچه تولید این خودرو پس مدتی متوقف شد، اما پیش‌بینی‌‌ها از تولید دوباره این سدان کلاس B خبر می‌دادند.

مدیران ارشد ایران خودرو، درحاشیه برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در آذرماه 1402 برگزار شد، اعلام کردند که پژو 207 صندوقدار با امکانات جدید و ارتقاء به زودی به خط تولید باز می‌گردد. حال به تازگی اعلام شده که تولید 206 SD پلاس از سر گرفته شده و تا چندی دیگر عرضه آن نیز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: طرح تبدیل حواله پژو پارس به سایر محصولات ایران خودرو

تولید دوباره پژو 207 صندوقدار

براساس اعلام مدیران بزرگترین خودروساز ایران، تولید پزو 207 صندوق‌دار آغاز شده و در نیمه دوم سال به سبد محصولات این شرکت اضافه می‌شود. این خودرو به صورت کامل بومی‌سازی شده و پیشوند «پژو» از نام آن حذف خواهد شد. اگرچه مردم هیچگاه نمی‌توانند تلفظ نام پژو را از باد ببرند.

تولید دوباره این خودرو از این جهت حائزاهمیت است که نسخه هاچ‌بک آن (207 i یا 206 پلاس) به دلایل بارزی همچون مصرف سوخت بالا، شتاب عالی، قابلیت‌های آیرودینامیکی، موتور پیشرفته و توانمند و غیره فروش بسیار بالایی در بازار دارد و یکی از محبوب‌ترین تولیدات ایران خودرو محسوب می‌شود. حال نسخه SD پزو 207 قرار است همه این موارد را با ارتقاء و ویژگی‌های جدید و همچنین صندوق عقب (ضعف اصلی 207 هاچ‌بک) درخود داشته باشد.

جالب است بدانید که سدان کلاس B پژو 207 توسط کمپانی دانگ فنگ در چین نیز تولید شده است.

استمرار تولید، شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو و در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی آن نیز پشتوانه مهمی برای این خودرو محسوب می‌شود.

تولید دوباره پژو 207 صندوقدار

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تولید دوباره پژو 207 صندوقدار چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر