coinex
otetmarket
propification.com

حتی نسخه بتا اولیه رابط کاربری One UI 7.0 تجربه کاملا متفاوتی ارائه می‌کند

سامسونگ به زودی رابط کاربری One UI 7.0 را معرفی خواهد کرد که از نظر ظاهری و عملکردی تفاوت‌های چشمگیری با نسخه‌های قبلی خواهد داشت. این شرکت ممکن است زمان بیشتری برای آماده‌سازی برنامه بتا One UI 7.0 صرف کند، اما این تاخیر احتمالاً به نفع کاربران خواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها، One UI 7.0 فقط یک به روزرسانی جزئی نیست، بلکه به نوعی بازآفرینی کاملاً جدید از پوسته‌ی اختصاصی سامسونگ برای اندروید است. سامسونگ برای ارائه تجربه‌ای متفاوت و جدید به کاربران، این بار تلاش کرده تا هیچ جزئیاتی از قلم نیفتد، حتی اگر این امر باعث طولانی شدن فرایند انتشار نسخه بتا شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد اولین نسخه بتا One UI 7.0 را با کیفیتی عرضه کند که از همان لحظه اول، تاثیر مثبتی بر روی کاربران بگذارد. انتظار می‌رود کاربران پس از تنها یک دقیقه استفاده از این رابط کاربری جدید، به قدری تحت تأثیر قرار گیرند که با نگاهی به نسخه قبلی One UI شگفت‌زده شوند.


بیشتر بخوانید:


رابط کاربری One UI 7.0 احتمالا بهترین بروزرسانی سال‌های اخیر سامسونگ باشد

هرچند تاکنون تنها نشانه‌های کوچکی از این آپدیت فاش شده، اما هنوز تصویر کامل آن در دسترس نیست. انتظار می‌رود این بروزرسانی شامل آیکون‌های جدید، طراحی تازه صفحه قفل، بخش اعلان‌ها و نوار ابزار سریع بازطراحی شده و تغییرات گسترده دیگر در رابط کاربری باشد.

رابط کاربری One UI 7.0 احتمالا بهترین بروزرسانی سال‌های اخیر سامسونگ باشد

با این حال، شاید رابط کاربری One UI 7.0 حتی بهتر از مجموع این تغییرات باشد. هنوز نمی‌دانیم که این عناصر مختلف چگونه در کنار هم کار خواهند کرد یا انیمیشن‌های جدید رابط کاربری چگونه تجربه کاربری را تغییر خواهند داد.

اما پس از دسترسی به نسخه بتا، به نظر می‌رسد که کاربران با یک تجربه بسیار لذت‌بخش روبرو خواهند شد. اگر One UI 7.0 آغاز یک فصل جدید در تجربه نرم‌افزاری سامسونگ باشد، می‌توان انتظار داست که سال آینده برای طرفداران گوشی‌های گلکسی بسیار هیجان‌انگیز باشد.

در مورد زمان دسترسی به اولین نسخه بتا One UI 7.0، هنوز چیزی به طور قطع مشخص نیست. در ابتدا قرار بود این نسخه آزمایشی در هفته سوم اوت عرضه شود، اما شایعات جدید حاکی از آن است که این انتشار به طور نامحدود به تأخیر افتاده است. جالب است که این تاخیر به دلیل انتشار آهسته‌تر One UI 6.1.1 برای دستگاه‌های بیشتر باشد، نه مشکلات اولیه در One UI 7.0.

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده‌سازی یک تجربه کاملاً متفاوت برای کاربران خود است و باید منتظر ماند و دید که این تلاش‌ها چگونه به ثمر خواهند نشست.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر