coinex
otetmarket
propification.com

سامسونگ از قابلیت‌های ترجمه همزمان Galaxy AI در المپیک پاریس رونمایی کرد

شرکت سامسونگ در المپیک پاریس 2024 یک گوشی گلکسی زد فلیپ 6 نسخه المپیک به هر یک از ورزشکاران اهدا کرد. به نظر می‌رسد یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی هوش مصنوعی سامسونگ یعنی ترجمه همزمان در این دوران بسیار پراستفاده بوده است.

سامسونگ اعلام کرد که گوشی جدید تاشو با ویژگی Interpreter یا مترجم، “ایجاد و تقویت ارتباطات معنادار” بین ورزشکاران را ممکن می‌کند. این ویژگی به دو نفر امکان می‌دهد که در زمان واقعی به زبان خود صحبت کنند و گوشی به صورت خودکار کلمات را ترجمه و روی دو صفحه نمایش خود نمایش دهد.


بیشتر بخوانید:


ورزشکاران در المپیک پاریس 2024 به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند

اعضای تیم سامسونگ گلکسی، ویلمانا آنا هلنا موریتو از فنلاند (ورزش‌های دو و میدانی) و الساندرو مازارا از ایتالیا (اسکیت برد) اعلام کردند که این قابلیت تغییر بزرگی ایجاد کرده، به ویژه برای افرادی که به مناطق مختلف جهان سفر می‌کنند.

سامسونگ همچنین یک فروشگاه نمایشی در خیابان شانزه‌لیزه 125 و میدان ماریگنی برپا کرد که در آن همه می‌توانستند گوشی‌های تاشوی جدید را تجربه کنند. بازدیدکنندگان این ویژگی مترجم را “راحت” و “مفید” توصیف کردند، در حالی که نماینده‌ای از سامسونگ اشاره کرد که کل روند ترجمه بر روی دستگاه انجام می‌شود و نیازی به اتصال آنلاین ندارد.

اعضای تیم سامسونگ گلکسی الساندرو مازارا از تیم ایتالیا و ویلما آنا هلنا مورتو از تیم فنلاند مترجم را در Samsung Galaxy Z Flip6 آزمایش کردند.
اعضای تیم سامسونگ گلکسی الساندرو مازارا از تیم ایتالیا و ویلما آنا هلنا مورتو از تیم فنلاند مترجم را در Samsung Galaxy Z Flip6 آزمایش کردند.

داوطلبان نیز بخش کلیدی از المپیک هستند و امانوئل مانتیلا جونیور از فیلیپین بیان کرد که حتی اگر زبان فرانسه را نمی‌دانند، اما اپلیکیشن مترجم در گوشی Galaxy S24 Ultra به آن‌ها کمک کرده تا با دیگر داوطلبان ارتباط برقرار کنند.

تایلر بیندون از تیم نیوزلند و هم تیمی هایش
تایلر بیندون از تیم نیوزلند و هم تیمی هایش

 

حضور سامسونگ در المپیک بازی‌های چشمگیری داشته است. این شرکت بیش از 200 گوشی را برای پخش زنده رژه ورزشکاران تأمین کرد. این دستگاه‌ها، که همگی Galaxy S24 Ultra بودند، بعداً برای پخش رقابت‌های کشتی مورد استفاده قرار گرفتند. گوشی Flip6 بخش مهمی از مراسم اعطای جوایز بود و همچنین لحظه‌ای احساسی و پربازدید زمانی که ورزشکاران کره شمالی، کره جنوبی و چین با هم سلفی گرفته‌اند، خلق کرد، که بسیاری از آن به عنوان “لحظه حقیقی المپیک” و نماد اتحاد یاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر