coinex
otetmarket
propification.com

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403 [+ جدول]

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403 با انتشار جدولی جدید اعلام شد. در این لیست قیمت همه محصولات ایران خودرو مشخص شده است.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403 را می‌توان کامل‌ترین لیست قیمت خودروهای این شرکت دانست. در بین تمامی خودروهایی که در جدول زیر قیمتگذاری شده‌اند، قیمت ری را به عنوان اولین کراس‌اوور ملی بیش از دیگر خودروها خودنمایی می‌کند. این موضوع از این جهت اهمیت پیدا می‌کند که ایران خودرو تصمیم دارد از چند روز آینده طرح فروش ری را را به همراه چند خودرو دیگر آغاز کند. ضمناً در این جدول دیده می‌شود که قیمت کراس‌اوور ایران خودرو بسیار نزدیک به هایما S7 است و باید دید که آیا می‌تواند با این خودرو رقابت کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: با سامانه یکپارچه خداحافظی کنید؛ بازگشت دوباره قرعه کشی خودرو

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403

در جدول قیمتی مرداد 1403 گروه صنعتی ایران خودرو، همه محصولات این شرکت ازجمله خودروهای مونتاژی خانواده هایما، 5 مدل سورن پلاس، 4 مدل پژو 207، دو مدل دنا پلاس، دو مدل تارا، رانا پلاس، وانت آریسان 2 و در آخر نیز قیمت ری‌را جضور دارند.

قیمت همه محصولات در بهای کارخانه و قیمت مصرف‌کننده درج شده است. منظور از قیمت مصرف‌کننده، هزینه‌های جانبی خودرو است که به قیمت اصلی اضافه شده‌اند. هزینه‌هایی از جمله شماره‌گذاری خودرو، مالیات، عوارض و غیره.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت مردادماه محصولات ایران خودرو در بهای کارخانه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر