coinex
otetmarket
propification.com

شرایط جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو ؛ معرفی سایت جدید فروش اینترنتی ایران خودرو

شرایط جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو اعلام شد. ایران خودرو قصد دارد فروش محصولاتش را از سایت جدید آغاز کند و شرایط سختگیرانه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته است.

روز گذشته خبر دادیم که سامانه یکپارچه به آخر خط رسیده و خودروسازان دیگر تمایلی به فروش محصولاتشان در این سامانه ندارند. در میان شرکت‌های خودروساز، ایران خودرو و سایپا رسماً اعلام کرده‌اند که طرح‌های فروش جدید را از بستر سایت فروش اینترنتی خودشان فعال خواهند کرد.

حال ایران خودرو قدم اول را برداشته و اطلاعیه‌ای درخصوص فروش محصولاتش صادر کرده است. شرایط جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو سخت‌تر از قبل شده و اصلی‌ترین پیش‌نیاز خرید خودروهای این شرکت، افتتاح حساب وکالتی نزد بانکهای عامل است.

ایران خودرو قصد دارد به زودی طرح فروش ری را با چند محصول دیگر همچون پژو 207، تارا و غیره را آغاز کند. بزرگترین خودروساز کشور به منظور آغاز طرح‌های فروش جدید خود، سایت فروش اینترنتی جدیدی راه‌اندازی کرده است که مشتریان بتوانند از طریق آن ثبت‌نام کنند. گفتنی‌ست که این سایت از روز چهارشنبه، 24 مردادماه در دسترس قرار می‌گیرد و احتمالاً طرح‌های فروش نیز در همین روز فعال می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


شرایط جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو اعلام شد

طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو با امکان خرید خودروهایی همچون ری را، تارا، پژو 207، سورن پلاس، رانا پلاس، خانواده هایما و غیره به زودی آغاز می‌شود. ایران خودرو در اطلاعیه خود گفته است که متقاضیان باید مبلغی در حساب وکالتی واریز و مسدود کنند. این شرکت شرایط فروش خودرو برای متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده را نیز ابلاغ کرده است.

مراحل ثبت سفارش محصولات ایران خودرو

در حالت کلی دو مرحله برای خرید خودرو از ایران خودرو به شکل زیر وجود دارد:

  1. وکالتی کردن حساب و مسدودسازی مبلغ 230 میلیون تومان برای متقاضیان عادی و ثبت درخواست برای شرکت در اولویت‌بندی
  2. در صورت برنده شدن در اولویت‌بندی، عقد قرارداد و واریز مبلغ مورد نظر

شرایط جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو اعلام شد

امکان وکالتی نمودن حساب از امروز یکشنبه، 21 مرداد 1403 تا روز شنبه، 27 مردادماه وجود دارد. پس از وکالتی نمودن حساب، متقاضیان 48 ساعت بعد می‌توانند برای خرید خودرو اقدام نمایند.

متقاضیان پس از گذشت 48 ساعت و از روز چهارشنبه، 24 مردادماه تا پایان روز سه‌شنبه، 31 مردادماه فرصت دارند برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند. ضمناً اطلاع‌رسانی نتایج اولویت‌بندی توسط ایران خودرو اعلام خواهد شد.

سایت جدید فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

ایران خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرد که سایت فروش محصولاتش از روز یکشنبه، 21 مرداد 1403 تغییر خواهد کرد. آدرس سایت جدید فروش اینترنتی خودروهای ایران خودرو http://www.ikcosales.ir/ که از روز چهارشنبه، 24 مردادماه در دسترس قرار می‌گیرد.

شرایط جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو اعلام شد

شرایط و محدودیت‌های ثبت‌نام محصولات ایران خودرو

ثبت‌نام برای طرح فروش جدید ایران خودرو شامل موارد بسیاری می‌شود که برای متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده درنظر گرفته شده است. تمامی شرایط و محدودیت‌ها را می‌توانید در بخشی از اطلاعیه ایران خودرو در تصویر زیر مشاهده کنید:

شرایط جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط جدید خرید خودرو از ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر