coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش اکستریم VX مدیران خودرو [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش اکستریم VX توسط شرکت مدیران خودرو برای مرداد 1403 اعلام شد. این شاسی بلند جذاب یکی از لوکس‌ترین خودروهای بازار ایران است.

مدیران خودرو، 3 هفته پیش اولین طرح فروش نقدی اکستریم VX برای مرداد 1403 را با موعد تحویل 90 روزه اعلام کرد. اکستریم VX ازجمله خودروهای لوکس بازار ایران است که قیمتی مماس با 4 میلیارد تومان دارد و توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ می‌شود. شاید عنوان لوکس‌ترین خودرو مونتاژی ایران برازنده این خودرو باشد؛ چرا که هم در لحاظ ظاهری و هم آپشن، بهترین انتخاب برای یک خریدار واقعی است.

چندی پیش اولین سری تحویل اکستریم VX به مشتریان آغاز شده و شاهد حضور این خودرو در خیابان‌های کشور هستیم. همچنین حدود 6 روز پیش بود که قیمت اکستریم VX در بازار آزاد نیز مشخص شد و برخی از مالیکن این خودرو، قیمت سرساآور 4 میلیارد و 800 میلیون تومان را برای آن اعلام می‌کردند.

بدیهی است که قیمت این خودرو لوکس در بازار آزاد بیش از قیمت آن در بهای کارخانه خواهند بود و باید دید که اقبال Xtrim VX در بازار خودرو ایران چگونه خواهد بود. حال دومین طرح فروش اکستریم VX در مردادماه نیز توسط مدیران خودرو ابلاغ شده است.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش اکستریم VX مدیران خودرو

مدیران خودرو، برای دومین بار در مردادماه طرح فروش شاسی بلند لوکس اکستریم VX را با موعد تحویل 90 روزه در نمایندگی‌های مجاز مجاز فروش خودرو آغاز کرد.

قیمت اکستریم VX برابر با 3 میلیاردو 974 میلیون تومان است و همانطور که گفیتم به 4 میلیارد تومان نزدیک است.

مدیران خودرو در طرح حاضر 3 رنگ مشکی، سفید و خاکستری اکستریم VX را برای فروش عرضه کرده که مشتری در انتخاب رنگ مخیر است.

طرح فروش اکستریم VX مدیران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش شاسی بلند لوکس مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر