coinex
otetmarket
propification.com

سری بعدی Ace 5 وان پلاس ممکن است ساختار سرامیکی داشته باشد

اخیرا گزارشی منتشر شد که به ما می‌گفت سری بعدی Ace 5 وان پلاس تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که درباره ساختار اعضای جدید وان پلاس به ما اطلاعات می‌دهد.

گزارش قبلی علاوه بر توضیحاتی در خصوص چیپست، باتری و قابلیت‌های شارژ سریع مدل استاندارد، اعلام کرد که سری بعدی Ace 5 وان پلاس احتمالا دارای دو عضو به نام‌های OnePlus Ace 5 و Ace 5 Pro خواهد بود.

اکنون Wisdom Pikachu یکی دیگر از افشاگران، اطلاعاتی را در مورد ساخت دستگاه فاش کرده است.

این برند اوایل سال جاری وان پلاس Ace 3 را در سه رنگ مشکی، آبی و رزگلد روانه بازار کرد .قاب پشتی هر سه رنگ شیشه‌ای بود.


بیشتر بخوانید:


اطلاعات جدید درباره‌ سری بعدی Ace 5 وان پلاس

اطلاعات جدید می‌گوید که خانواده جدید وان پلاس احتمالا ساختار سرامیکی خواهند داشت. این منبع همچنین عنوان کرد که وان پلاس Ace 5 دارای باتری با ظرفیت حدود 6000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

گزارش پیشین ادعا کرده بود که Ace 5 دارای یک باتری دو سلولی 6000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. در واقع نسل جدید مانند نسل قبلی خود، از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند.

سری بعدی Ace 5 وان پلاس ممکن است ساختار سرامیکی داشته باشد

داخل بدنه این دستگاه هم یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 قرار گرفته و مجهز به دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود که اندروید 15 مبتنی بر OxygenOS 15  را اجرا کند.

گفته می‌شود Ace 5 دارای یک پنل OLED 6.78 اینچی با لبه خمیده با طراحی ریز خمیدگی است. پنل 8T LTPO وضوح 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، گفته می‌شود که این دستگاه به یک نوار لغزنده هشدار نیز مجهز شده است.

به هرحال انتظار می‌رود سری آتی Ace 5 وان پلاس با چنین مشخصاتی بتواند با ردمی کا 80 که ماه نوامبر در چین عرضه می‌شود،رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری آتی Ace 5 وان پلاس  چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر