coinex
otetmarket
propification.com

طراحی اوپو F27 فایوجی با انتشار تصاویر زنده و پوستر تبلیغاتی لو رفت

شرکت اوپو با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی ایکس، طراحی اوپو F27 فایوجی را فاش کرده است. این گوشی به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد.

اوپو با انتشار پستی در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) یک گوشی هوشمند جدید را تبلیغ کرده است. در این توییت، یک پوستر رسمی از Oppo F27 5G به اشتراک گذاشته شده که طراحی این گوشی را به صورت اجمالی به نمایش گذاشته است. علاوه بر این، گزارش دیگری منتشر شده که تعدادی تصاویر زنده را از این دستگاه با کاربران به اشتراک گذاشته و طراحی کامل آن را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی اوپو F27 فایوجی

با نگاهی به تیزر تبلیغاتی اوپو F27 5G متوجه می‌شویم که این گوشی به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد. البته، این برند چینی در تصویر منتشر شده فقط شعار Dare To Flaunt را به اشتراک گذاشته و درباره مشخصات، تاریخ عرضه یا قیمت حرفی به میان نیاورده است. از سوی دیگر، در گزارشی که در وب‌سایت 91Mobiles منتشر شده طراحی این گوشی هوشمند از پشت و جلو به صورت کامل به نمایش گذاشته شده است.

طراحی اوپو F27 فایوجی
Oppo F27 5G Teaser

بر اساس آنچه که در تصاویر دیده می‌شود، در پنل پشت این گوشی یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگ وجود خواهد داشت که به احتمال زیاد میزبان چهار سنسور دوربین و یک فلاش LED خواهد بود. شایان ذکر است که پنل پشتی صاف به نظر می‌رسد و احتمالا با یک روکش گرادیان فلزی با لبه‌های صاف پوشانده خواهد شد. نمایشگر به کار رفته در جلو نیز تخت و مسطح با لبه‌های گرد است و یک سوراخ پانچ تراز وسط را برای دوربین سلفی در بالای خود جای خواهد داد.

طراحی اوپو F27 فایوجی
طراحی اوپو F27 فایوجی از جلو

هنوز مشخص نیست که اوپو اف 27 فایوجی مانند اوپو F27 پرو پلاس که در ماه ژوئن در هند عرضه شد در یک نسخه چرمی نیز در دسترس خواهد بود یا خیر. با این حال، افشاگر مشهوری به نام سودانشو (Sudhanshu) اطلاعاتی را درباره Oppo F27 5G با کاربران به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌های این افشاگر، اوپو این دستگاه را در دو پیکربندی با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد کرد.

طراحی اوپو F27 فایوجی
طراحی اوپو F27 فایوجی از پشت

از آنجایی که این گوشی مدل پایه سری F27 اوپو محسوب می‌شود، قیمت آن باید زیر Oppo F27 Pro+ باشد. همان‌طور که می‌دانید، اوپو اف 27 پرو پلاس با برچسب قیمت اولیه 27999 روپیه در هند معرفی شد. این گوشی در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از Oppo A3 Pro است که چندی پیش در چین عرضه شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که مدل پایه نیز همان اوپو A3 با نام تجاری متفاوت باشد. در حال حاضر، اطلاعات موجود درباره این گوشی به همین مقدار خلاصه می‌شود، با این حال، در روزهای آینده جزئیات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی اوپو F27 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر