coinex
otetmarket
propification.com

زمان واریز یارانه مرداد 1403 ؛ زمان برداشت و مبلغ یارانه

زمان واریز یارانه مرداد 1403 مشخص شد. 162مین مرحله واریز یارانه‌ها به مانند سنوات قبلی به حساب یارانه‌بگیران خواهد نشست. اما آیا تغییری در مبلغ آن اتفاق افتاده است؟

حتماً می‌دانید که واریز یارانه‌ها از بهمن 1402 همزمان با واریز کالابرگ طرح فجرانه از بیستم به بیست و پنجم و سی‌ام تغییر کرد. ماه پیش دقیقاً مبلغ یارانه دهک‌های اول تا سوم در روز 25 تیر و یارانه دهک‌های چهارم تا نهم در روز 31 تیرماه به حساب یارانه‌بگیران واریز شد. پس می‌توان گفت که زمان واریز یارانه مرداد 1403 نیز برای دهک‌های اول تا سوم، 25 مردادماه و برای دهک‌های 4 تا 9 نیز 31 مردادماه خوهد بود.

درخصوص مبلغ یارانه مرداد 1403 نیز باید بگوییم که فعلاً تغییراتی در یارانه دهک‌های اول تا نهم بوجود نیامده و مانند سابق خواهد بود. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: متقاضیان طلاق یارانه کاهش طلاق دریافت می‌کنند

زمان واریز یارانه مرداد 1403

مانند ماه‌های پیشین، مرحله 162 واریز یارنه کمک معیشتی دهک‌های 1 تا 3 در تاریخ 31 مرداد 1403 برای خانوارهای این دهک‌ها واریز می‌شود. مبلغ یارانه دهک‌های 1 تا 3 نیز بدون تغییر همان 400 هزار تومن به ازای هر نفر خانوار است.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است که یارانه مردادماه سه دهک اول در تاریخ پنجشنبه، 25 مردادماه واریز خواهد شد.

زمان واریز یارانه مرداد 1403

همچنین زمان واریز یارانه کمک معیشتی دهک‌های 4 تا 9 نیز فعلاً تغییری نکرده و همان روز 31 مرداد 1403 واریز خواهد شد. مبلغ یارانه دهک‌های 4 تا 9 نیز احتمالاً همان 400 هزار تومان خواهد بود.

اما بسیاری نمی‌دانند که در چه دهکی قرار داشته قرار دارند. برای اطلاع از یارانه نقدی خود می‌توانید به سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس www.sso.my.gov.ir وارد شده و با درج شماره موبایل و کدملی سرپرست خانوار، اطلاع یارانه‌ای خود را بدست آورید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص زمان و مبلغ یارانه مردادماه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر