coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات گوگل پیکسل بادز پرو 2 لو رفت [+مشخصات فنی و تاریخ عرضه]

گوگل پیکسل بادز پرو 2 در رویداد سخت افزاری بزرگ این شرکت در 13 اوت، رونمایی خواهد شد. اکنون در حالیکه کمتر از 24 ساعت تا عرضه این محصول باقی مانده اطلاعات دیگری از آن فاش شده است.

ظاهرا گوگل پیکسل بادز پرو 2 قابلیت تشخیص مکالمه داشته و می‌تواند با پیکسل واچ، تبلت پیکسل و تلفن پیکسل شما ارتباط یکپارچه برقرار کند.

مشخصات گوگل پیکسل بادز پرو 2

پیکسل بادز پرو 2 می‌توانند با هر بار شارژ تا 8 ساعت موسیقی پخش کنند. اگر کیس شارژ این هدفون‌ها را نیز در نظر بگیرید، می‌توانید تا 30 ساعت از آن‌ها استفاده کنید. به عبارت دیگر، کیس شارژ می‌تواند چند بار هدفون‌ها را شارژ کند و مجموع زمان استفاده را به 30 ساعت برساند. این هدفون‌ها به تراشه تنسور A1 گوگل مجهز شده‌اند که قرار است حذف نویز فعال دو برابر را ممکن سازد.

انتظار می‌رود محصول جدید گوگل با قیمت 229 دلار / 219 پوند / 249 یورو به فروش برسد. به هرحال گوگل باید طی چند ساعت آینده اطلاعات فاش شده را تایید کند. باید دید که موضوع دیگری را با کاربران به اشتراک می‌گذارد یا نه .

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره جزئیات گوگل پیکسل بادز پرو 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر