coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات ویوو T3 پرو قبل از انتشار رندرهای رسمی، لو رفت

سری T ویوو در سال 2024 عرضه منظمی داشته و اکنون برخی از اعضای آن  T3، T3 Lite و T3x در برخی بازارها موجود است. اخیرا اطلاعات جدیدی فاش شده نشان می‌دهند گوشی دیگری هم به نام ویوو T3 پرو در این خط تولید وجود دارد.

اکنون SmartPrix گزارش جدیدی منتشر کرده که برخی از مشخصات ویوو T3 پرو را قبل از انتشار رندرهای رسمی فاش می‌کند. از نظر ظاهری گوشی جدید هیچ شباهتی به گوشی‌های سری T3 ندارد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو T3 پرو

در عوض، قاب پشتی طراحی آیکو 12 را برای ما تداعی می‌کند. دوربین ویوو T3 پرو یک جزیره دوربین عقابی دارد که در سمت چپ قرار گرفته و سه لنز دوربین و یک چراغ حلقه LED را شامل می‌شود.

شایعه شده که ویوو T3 پرو از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 SoC قدرت می‌گیرد. همین امر گوشی جدید ویوو را احتمالا در بخش بهترین گوشی های میان رده 2024 قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد این محصول برای کاربرانی که قیمت مناسب را در کنار عملکرد می‌خواهند، مناسب باشد.

عمر باتری می‌تواند یکی دیگر از نکات فروش T3 Pro باشد. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی را در خود جای می‌دهد که بسته به الگوهای استفاده، باید یک روز کامل یا بیشتر شارژ داشته باشد.

مشخصات ویوو T3 پرو قبل از انتشار رندرهای رسمی، لو رفت

شایان ذکر است، اطلاعات فاش شده ادعا می‌کنند که تمامی این مشخصات در ضخامت 7.49 میلی‌متری جای گرفته‌اند.

نمایشگر ویوو T3 پرو هنوز تایید نشده اما می‌تواند یک پنل آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. در مورد دوربین، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی خواهد بود.

در مورد قیمت، Vivo T2 Pro با قیمت 23999 INR (حدود 290 دلار) به بازار عرضه شد. T3 Pro احتمالاً در محدوده مشابهی قرار خواهد گرفت.

ویوو هنوز تاریخ عرضه رسمی این گوشی هوشمند را اعلام نکرده اما گزارش جدید نشان می‌دهد که ویوو T3 پرو ممکن است در سپتامبر 2024 وارد بازار هند شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ویوو T3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر