coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات اولیه پوکو F7 یا ردمی توربو 4 چینی به بیرون درز کرد

یکی از افشاگران امروز اولین مشخصات پوکو F7 را با کاربران به اشتراک گذاشت. در واقع می‌توان گفت که اطلاعات منتشر شده به ردمی توربو 4 تعلق دارد.

از آنجایی که  نام ردمی توربو 3 هنگام حضور در بازارهای جهانی به پوکو F6 تغییر یافت، بنابراین می‌توان گفت که پوکو F7 هم همان ردمی توربو 4 چینی است که وارد سطح جهانی شده است.

به هرحال یکی از افشاگران امروز در ویبو اولین مشخصات این دستگاه را لو داد. طبق اعلام این منبع POCO F7 یا همان ردمی توربو 4 یک باتری «فوق‌العاده بزرگ» را حمل می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اولیه پوکو F7 یا ردمی توربو 4

بنابراین می‌توان گفت که این دستگاه به یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی و یک صفحه‌نمایش تخت «1.5K» و همچنین یک قاب پلاستیکی مجهز باشد.

ظاهراً شماره مدل ردمی توربو 4، 2412DRT0AC است، در حالی که POCO F7 باید دارای شماره مدل 2412DPC0AG برای بازارهای جهانی و 2412DPC0AI برای هند باشد.

“2412” در آن به عرضه در دسامبر 2024 اشاره می‌کند، البته توجه داشته باشید که شیائومی و برندهای فرعی آن همیشه به عرضه دستگاه‌های جدید در ماه دقیق که با شماره مدل آن‌ها سازگار است، پایبند نیستند.

به طورمثال پوکو F6 در ماه می معرفی شد بنابراین انتظار می‌رود جانشین آن نیز در تاریخ مشابهی عرضه شود.

افشاگر چینی حدس می‌زند که Redmi Turbo 4 می‌تواند به تراشه Dimensity 8400 یا یک چیپست “دانگرید شده” (آندرکلاک شده) Dimensity 9300 مجهز شود، درحالی که پوکو F6 از چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 استفاده خواهد کرد.

اما توجه داشته باشید که این اطلاعات فعلا در حد حدس و گمان است و برای اطمینان باید تا زمان عرضه صبر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره  مشخصات اولیه پوکواف 7 یا ردمی توربو4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر