coinex
otetmarket
propification.com

توییچ قابلیت استوری ویدیویی را برای رقابت با اینستاگرام معرفی کرد

توییچ، که به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش زنده بازی‌ها شناخته می‌شود، به تازگی قابلیت استوری ویدیویی را معرفی کرده است تا بتواند با اینستاگرام رقابت کند.

سال گذشته، توییچ ویژگی استوری‌های متنی و تصویری را به پلتفرم خود اضافه کرد، اما اکنون با معرفی قابلیت استوری‌های ویدیویی ، قصد دارد امکانات بیشتری به کاربران خود ارائه دهد. با این ویژگی جدید، استریمرها می‌توانند ویدیوهایی تا 60 ثانیه را در اپلیکیشن موبایل توییچ ضبط کنند یا از گالری گوشی خود ویدیویی را آپلود کنند.


بیشتر بخوانید:


قابلیت استوری ویدیویی در توییچ

توییچ این قابلیت جدید را راهی برای همراه کردن بینندگان با استریمرها در زمان‌هایی که از ستاپ پخش خود دور هستند، می‌داند. معمولاً استریمرها محتوای کوتاه و پشت‌صحنه خود را در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و گاهی تیک‌تاک به اشتراک می‌گذارند، اما حالا توییچ می‌خواهد این محتواها را مستقیماً بر روی پلتفرم خود به اشتراک بگذارند.

قابلیت استوری برای اولین بار توسط اسنپ‌چت محبوب شد و از آن زمان به بعد، تقریباً تمامی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها مانند اینستاگرام، تیک‌تاک، واتس‌اپ، فیسبوک، تلگرام و بسیاری دیگر این ویژگی را به پلتفرم‌های خود اضافه کرده‌اند.

توییچ نه تنها این قابلیت را راهی برای ارتباط بیشتر استریمرها با بینندگان خود می‌بیند، بلکه این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا وقتی در حال حرکت هستند نیز به مخاطبان خود دسترسی داشته باشند.

 قابلیت استوری ویدئویی در توییچ 
قابلیت استوری ویدئویی در توییچ فعال می‌شود

به عنوان مثال، استریمرها می‌توانند با استفاده از استوری‌های ویدیویی سوالاتی بپرسند و از مخاطبان خود بخواهند در نظرسنجی‌ها شرکت کنند. همچنین می‌توانند با استفاده از ابزار @mentions، به مشترکین جدید خوش‌آمد بگویند و ویدیوهای شخصی‌سازی شده ایجاد کنند. علاوه بر این، استریمرها می‌توانند کلیپ‌ها و لحظات برجسته پخش‌های اخیر خود را به اشتراک بگذارند، برنامه‌های پخش آینده را تبلیغ کنند یا به کاربران در مورد تغییرات در زمان‌بندی‌ها اطلاع دهند.

توییچ امیدوار است که با ارائه این قابلیت، استریمرها دیگر نیازی به استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام برای تعامل با بینندگان و به‌روزرسانی آن‌ها در مورد پخش‌ها و زندگی روزمره‌شان نداشته باشند. با این حال، به نظر نمی‌رسد که خالقان محتوای برتر تمامی فعالیت‌های خود را فقط در یک پلتفرم متمرکز کنند.

اگرچه استوری‌های متنی و تصویری به صورت انحصاری بر روی موبایل عرضه شده بودند، اما اکنون توییچ تمامی استوری‌ها را از طریق وب‌اپلیکیشن خود نیز در دسترس قرار داده است.

این شرکت اعلام کرده که استوری‌ها را روی وب نیز در دسترس قرار داده است، زیرا بیشتر بینندگان زمان زیادی را در وب‌سایت توییچ می‌گذرانند.

منبع: techcrunch

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر