coinex
otetmarket
propification.com

احتمال تعویق طرح فروش محصولات ایران خودرو ؛ ثبت نام به مشکل برخورد

دلایلی وجود دارد که به احتمال تعویق طرح فروش محصولات ایران خودرو قوت می‌بخشد. ظاهراً بانکهای عامل مقصر اصلی این اتفاق هستند.

طبق اخبار پیشین، قرار بود از امروز چهارشنبه، 24 مرداد 1403 سایت جدید فروش محصولات ایران خودرو باز شده تا افراد بتوانند برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند. برای ثبت‌نام ابتدا باید حساب وکالتی داشته و 48 ساعت از افتتاح حساب گذشته باشد. فعلاً تا لحظه نوشتن این خبر، سایت همچنان بسته است و خبری از ثبت‌نام نیست.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، دلایلی وجود دارد که به احتمال تعویق طرح فروش محصولات ایران خودرو قوت می‌بخشند. در ادامه مطلب با ما باشید تا شما را از کم و کیف ماجرا باخبر سازیم.


بیشتر بخوانید:


احتمال تعویق طرح فروش محصولات ایران خودرو

مطابق با برنامه از پیش تعیین شده ایران خودرو، سایت فروش جدید این شرکت به آدرس ikcosales.ir از امروز باید آغاز به کار کند تا متقاضیان بتوانند برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند.

با توحه به اینکه هنوز بانکهای عامل اسامی و مشخصات مشتریان را به سازمان فروش ایران خودرو ارسال نکرده، این احتمال وجود دارد که ثبت‌نام با 1 روز تعویق در روز پنجشنبه، 25 مرداد آغاز شود.

ایران خودرو در اطلاعیه شماره 2 مهلت ثبت نام در طرح فروش محصولات خود را با 1 روز افزایش به تاریخ 1 شهریور 1403 اعلام کرده بود.

احتمال تعویق طرح فروش محصولات ایران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص احتمال به تعورص افتادن ثبت‌نام خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر