coinex
otetmarket
propification.com

ثبت نام ایران خودرو آغاز شد؛ 12 خودرو آماده ثبت نام [+ لیست خودروها]

بالاخره ثبت نام ایران خودرو آغاز شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت جدید فروش محصولات ایران خودرو ، اولویت‌های خود را انتخاب کنند.

2 ساعت پیش در خبری اعلام کردیم که احتمال تعویق طرح فروش محصولات ایران خودرو به دلیل عدم ارسال مشخصات مشتریان از طرف بانکها وجود دارد و شاید ثبت‌نام به روز پنجشنبه، کشیده شود. اما حالا سایت فروش جدید ایران خودرو فعال شده و متقاضیان می‌توانند اولویت‌های خود را ثبت کنند.

برای ثبت نام ایران خودرو گفته شد که پیش‌نیازهایی همچون افتتاح حساب وکالتی وجود دارد که مشتریان از روز 21 مرداد تا 28 مرداد مهلت باز کردن این حساب را دارند. لازم به ذکر است که برای ثبت‌نام حتماً باید 48 ساعت از زمان افتتاح حساب شما گذشته باشد و پس از آن امکان ثبت‌نام خواهید داشت.

گفتنی‌ست که در طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو مجموعاً 12 خودرو عرضه شده که 2 مورد از آنها خودرو برقی هستند. ضمناً هر متقاضی مجاز به انتخاب 5 اولویت است، ولی فقط یکی از اولویت‌ها براساس قرعه‌کشی به وی تخصیص می‌یابد.

پیش‌تر جزئیات شرایط ثبت‌نام محصولات ایران خودرو در سایت جدید و همچنین اطلاعیه شماره 2 ایران خودرو را در دو خبر مجزا منتشر کرده‌ایم که پیشنهاد می‌شود برای آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت‌نام، این مطالب را نیز مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:


ثبت نام ایران خودرو در سایت جدید آغاز شد

دقایقی قبل سایت فروش ایران خودرو فعال شده و متقاضیان سه طرح عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده از هم‌اکنون می‌توانند در سایت ثبت‌نام کنند. آدرس جدید سایت فروش محصولات ایران خودرو www.ikcosales.ir که متقاضیان باید پس از ورود به این سایت، مشخصات خود را وارد کنند.

پیش‌تر هم بارها گفته‌ایم که حتماً باید 48 ساعت از زمان افتتاح حساب وکالتی گذشته باشد و پس از آن امکان ثبت‌نام وجود دارد. پس اگر کمتر از این مدت است، دست نگه دارید و پس از 48 ساعت اقدام کنید. لازم به ذکر است که حساب وکالتی فقط مختص به متقاضیان عادی است و متقاضیان جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده نیازی به افتتاح این حساب ندارند.

هر متقاضی می‌تواند حداکثر 5 محصول را به ترتیب مطلوبیت مورد نظر، انتخاب کند. از بین محصولات انتخاب شده، به ترتیب درخواست مشتری در فرآیند اولویت‌بندی هر خودرو شرکت داده می‌شود و در نهایت در صورت کسب امتیاز لازم تنها یک خودرو به عنوان درخواست نهایی مشتری منظور خواهد شد.

ثبت نام ایران خودرو در سایت جدید آغاز شد

خودروهای قابل سفارش در این طرح

گفتیم که 12 خودرو شامل 10 خودرو بنزینی و گازی و 2 خودرو برقی در این طرح حاضر هستند. این خودروهای شامل موارد زیر می‎شوند:

  1. تارا اتوماتیک
  2. تارا دستی
  3. کراس‌اوور ری‌را
  4. سورن پلاس
  5. رانا پلاس
  6. پژو 207i با موتور TU3
  7. پژو 207i دستی با موتور TU5
  8. هایما S5
  9. هایما 7X
  10. هایما S7 پلاس
  11. خودرو برقی لونا GRE
  12. خودرو برقی FAW بستیون

متقاضیان تا 1 شهریور 1403 مهلت دارند 5 اولویت خود را انتحاب کنند. این احتمال وجود دارد که امکان تمدید در طرح وجود نباشد، پس در انتخاب‌های خود نهایت دقت را داشته و همچنین ثبت‌‌نام را به روز و ساعات پابانی واگذار نکنید.

ثبت نام ایران خودرو در سایت جدید آغاز شد

نکته: طبق قانون و طبق تأییدیه دیوان عدالت اداری، شرط داشتن گواهینامه در این طرح و دیگر طرح‌های فروش فعال و بعدی خودرو حذف شده و متقاضیان بدون داشتن گواهینامه نیز می‌توانند در طرح‌های فروش خودرو شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط و نحوه شرکت در این طرح و همچنین خودروهای عرضه شده چیست؟ آیا شما قصد شرکت در این طرح فروش را دارید؟ منتظر نظرات شما هستیم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر