coinex
otetmarket
propification.com

گوگل از Gemini Live رونمایی کرد؛ تجربه‌ای جدید از گفت‌وگوی موبایلی

گوگل در رویداد معرفی سخت‌افزار جدیدش، از برخی ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی پرده برداشت. اولین مورد، Gemini Live است که از امروز برای مشترکان Gemini Advanced به زبان انگلیسی و بر روی گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌شود.

به گفته گوگل، این قابلیت “یک تجربه گفت‌وگوی موبایلی ارائه می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد با Gemini به شکلی آزاد و روان صحبت کنید.” به عبارتی، شبیه به Google Assistant است، اما با نام‌گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی که این روزها همه چیز به آن مرتبط می‌شود.


بیشتر بخوانید:


Gemini Live ده صدای جدید برای انتخاب دارد

امکان قطع و ادامه مکالمه در میانه پاسخ‌های Gemini Live فراهم است، به طوری که می‌توانید بر روی نکته‌ای بیشتر کاوش کنید یا مکالمه را متوقف کرده و بعداً به آن بازگردید. Gemini Live همچنین به صورت هندزفری کار می‌کند – شما می‌توانید با اپلیکیشن Gemini در پس‌زمینه یا در حالت قفل شده صحبت کنید.

در هفته‌های آینده، گوگل افزونه‌های جدیدی برای Gemini منتشر خواهد کرد. این افزونه‌ها شامل همکاری با اپلیکیشن‌هایی مانند Keep، Tasks و Utilities و گسترش قابلیت‌ها در YouTube Music خواهد بود.

پس از آن به زودی افزونه‌ای برای تقویم منتشر خواهد شد که به عنوان مثال، به شما اجازه می‌دهد از یک تبلیغ کنسرت عکس بگیرید و از Gemini بپرسید که آیا در آن روز وقت خالی دارید و حتی یادآوری برای خرید بلیط‌ها تنظیم کنید. احتمالاً خرید مستقیم بلیط‌ها ویژگی‌ای برای سال 2025 و بعد از آن خواهد بود.

در اندروید، اگر Google Assistant را با جمنای جایگزین کرده‌اید، می‌توانید با گفتن “Hey Google” از Gemini سوال بپرسید. همچنین اگر در یوتیوب هستید، می‌توانید روی گزینه “Ask about this video” کلیک کنید و از جمینای درباره ویدئو سوال بپرسید. این قابلیت در سایر موارد هم با گزینه “Ask about this screen” کار می‌کند. جمینی همچنین می‌تواند تصاویر ایجاد شده را مستقیماً به Gmail و Google Messages بکشد و رها کند.

گوگل قول داده که در ماه‌های آینده بر سرعت و کیفیت Gemini تمرکز خواهد کرد و یکپارچگی‌های عمیق‌تری با Google Home، Phone و Messages راه‌اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر