coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش شاهین پلاس اتوماتیک ؛ [+ شرایط و قیمت نهایی شاهین پلاس]

سایپا بالاخره طرح فروش شاهین پلاس اتوماتیک را اعلام کرد. این اولین شرایط فروش شاهین پلاس است که همزمان با طرح فروش محصولات ایران خودرو فعال شده است.

دو روز پیش قیمت کارخانه شاهین پلاس اتوماتیک برای مرداد 1403 توسط مدیرعامل سایپا اعلام شد. البته قیمت این سدان جذاب بدون درنظر گرفتن هزینه‌های جانبی مانند عوارض، مالیات، شماره‌گذاری و غیره مشخص شد.

با اعلام قیمت این خودرو، پیش‌بینی می‌شد که طرح فروش شاهین پلاس اتوماتیک به زودی آغاز شود؛ اما گمان نمی‌کردیم که به این زودی طرح آغاز شود. در شرایط پیش فروش شاهین پلاس اتوماتیک قید شده که این خودرو بهمن و اسفند به دست متقاضیان خواهد رسید. جزئیات طرح را در بخشنامه زیر مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات طرح فروش شاهین پلاس اتوماتیک

سایپا پیرو اعلام نتایج سامانه یکپارچه به اطلاع کلیه متقاضیان و نمایندگان فروش که سال گذشته خودرو شاهین پلاس اتوماتیک را انتخاب کرده و پیش‌ثبت‌نام کرده و در تاریخ 24 مرداد 1403 پیامک واریز وجه دریافت کرده، رساند که امکان واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام برای این افراد مهیا شده است. این افراد می‌توانند از روز شنبه، 27 مرداد 1403 به سایت فروش سایپا مراجعه کرده و مبلغ مورد نظر را به حساب این شرکت واریز کنند.

ضمناً قیمت نهایی شاهین پلاس با درنظر گرفتن هزینه‌های جانبی 757 میلیون و 827 هزار تومان است. جزئیات شرایط فروش شاهین پلاس با گیربکس CVT در بخشنامه زیر قابل مشاهده است:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت نهایی و طرح فروش نسخه اتومات شاهین پلاس چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر