coinex
otetmarket
propification.com

یارانه دهک های 1 تا 3 واریز شد؛ زمان برداشت یارانه مرداد 1403

یارانه دهک های 1 تا 3 برای مرداد 1403 واریز شد. مبلغ یارانه مرداد دهک‌های اول تا سوم مانند ماه‌های پیش است. اما می‌توان یارانه را برداشت کرد؟

162مین مرحله واریز یارانه برای مرداد 1403 به حساب یارانه‌بگیران نشست. همانند ماه‌های پیش، مبلغ یارانه دهک های 1 تا 3 بنابر سنوات سابق 400 هزار تومان است. یارانه مردادماه برای این دهک‌ها همانطور که می‌دانید 25 هر ماه واریز می‌شود؛ اما برداشت آن با معمولاً از ساعت 24 روز بعد امکان‌پذیر است. اما گفته شده که یارانه مرداد از هم‌اکنون قابل برداشت است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: متقاضیان طلاق یارانه کاهش طلاق دریافت می‌کنند

یارانه دهک های 1 تا 3 واریز و قابل برداشت است

یارانه کمک معیشتی مرحله 162 به حساب یارانه‌بگیران سه دهک اول واریز شد. مبلغ این یارانه تغییری نکرده و مانند ماه‌های پیشین به ازای هر نفر اعضای خانوار، 400 هزار تومان است.

طبیعتاً یارانه دهک‌های چهارم تا نهم نیز مانند ماه‌های گذشته روز آخر ماه واریز می‌شود. مبلغ یارانه دهک‌های 4 تا 9 معادل 300 هزار تومان به ازای هرنفر خانوار است.

اما بسیاری نمی‌دانند که در چه دهکی قرار داشته قرار دارند. برای اطلاع از یارانه نقدی خود می‌توانید به سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس www.sso.my.gov.ir وارد شده و با درج شماره موبایل و کدملی سرپرست خانوار، اطلاع یارانه‌ای خود را بدست آورید.

یارانه دهک های 1 تا 3 واریز و قابل برداشت است

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واریز یارانه مرداد سه دهک اول چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر