coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش اقساطی محصولات دیما دیزل مرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش اقساطی محصولات دیما دیزل مرداد 1403 توسط گروه مایان اعلام شد. در این طرح 3 خودرو باری تحت برند دیما عرضه شده است.

دیما دیزل که گل سرسبد محصولات آن کشنده کولردرجا دیما است، یکی از پرطرفدارترین و پرآپشن‌ترین و به طبع یکی از گران‌ترین شرکت‌های سازنده خودروهای باری در کشور است. این شرکت که در زیرمجموعه گروه مایان قرار دارد، به تازگی طرح فروش اقساطی محصولات دیما دیزل مرداد 1403 را آغاز کرده است.

در شرایط فروش محصولات دیما دیزل مشتری باید مبلغی به عنوان علی‌الحساب از مشتری دریافت کرده و مابقی بهای خودرو را در اقساط مشخص پرداخت می‌کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش محصول دیما دیزل را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: سود طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو ؛ اختلاق قیمت کارخانه و بازار آزاد

طرح فروش اقساطی محصولات دیما دیزل مرداد 1403

بر اساس اعلام شرکت دیما دیزل، تولیدکننده خودروهای کار و تجاری در بازار ایران، شرایط فروش جدید و اقساطی محصولات این شرکت آغاز شده است. بر اساس این شرایط فروش محصولات کشنده HT-490 دیما، کامیون باری MR-285 دیما و کامیونت ۶ تن خوابدار LR-154 دیما به صورت اقساطی به فروش می‌رسند. تمامی این خودروها تنها در رنگ سفید عرضه می‌شوند و تحویل خودروها پس از ۳۰ یا ۱۵ روز کاری خواهد بود.

طرح فروش اقساطی محصولات دیما دیزل مرداد 1403

مبلغ پیش‌پرداخت برای کشنده HT-490 دیما ۴ میلیارد تومان، برای کامیون باری MR-285 دیما ۲.۵ میلیارد و برای کامیونت ۶ تن خوابدار LR-154 دیما ۱.۵ میلیارد تومان خواهد بود. بازپرداخت برای این محصولات ۱۰ یا ۱۲ ماهه است و پرداخت اقساط از طریق چک صیادی خواهد بود.

نام محصول پیش پرداخت (تومان) باز پرداخت (ماه) مبلغ اقساط موعد تحویل نحوه پرداخت قسط تعداد ضامن
کشنده HT-490 دیما ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰ ۲۷۷,۴۰۰,۰۰۰ ۳۰ روز کاری چک صیادی ۲ نفر
کامیون باری MR-285 دیما ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰ ۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰ روز کاری چک صیادی ۲ نفر
کامیونت ۶ تن خوابدار LR-154 دیما ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲ ۶۲,۵۰۰,۰۰۰ ۱۵ روز کاری چک صیادی ۱ نفر

مشتریان می‌توانند جهت پیگیری و اطلاعات بیشتر با نمایندگی‌های مجاز دیما دیزل در تماس باشند. اطلاعات نمایندگی‌های رسمی و معتبر این نشان در وبسایت این شرکت به آدرس http://mayan-group.com/Home/agents در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش کشنده و کامیون دیما چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر