coinex
otetmarket
propification.com

ماکت‌های گلکسی اس 25 اولترا گوشه‌های گرد را نشان می‌دهد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد طراحی برنده سری اس خود را حفظ کند. گرچه هر ساله تغییراتی در جهت بهبود ظاهر اعمال می‌شود اما هنوز طراحی گلکسی اس اولترا به طور خاص بر روی یک طراحی مستطیل شکل استوار است که گوشه های تیز آن شیک به نظر می‌رسند. با اینحال امروز ماکت‌های جدیدی از گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده است.

همانطور که گفته شد طراحی سری اس اولترا تاکنون شبیه به هم بوده اما به نظر می‌رسد لبه های تیز گلکسی اس 24 اولترا توانسته سامسونگ را متقاعد به تغییر کرده است. امروز افشاگر مشهور و منتقد صریح سامسونگ، Ice Universe ماکت‌های جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهند غول فناوری کره‌ای به سمت طراحی گرد می‌رود.


بیشتر بخوانید:


به طراحی گرد در گلکسی اس 25 اولترا سلام کنید

آنطور که تصاویر به ما می‌گوید خبری از گوشه‌هایی صاف با زاویه 90 درجه نیست. آیس از مدتی پیش عنوان کرد که طراحی گلکسی اس 25 اولترا به اس 24 و اس 24 پلاس نزدیک‌تر خواهد شد. «این به معنای صاف (حداقل صاف‌تر) جلو و عقب است.»

البته ممکن است کمی عدم تقارن در طراحی مشهود باشد. حتی ممکن است قسمت پشتی کمی گردتر از جلو باشد تا شکل نرم‌تری به گوشی داده و آن را خوش دست‌تر کند.

در اینجا چند مقایسه فرضی با گلکسی اس 24 اولترا فعلی و آیفون 16 پرو مکس آینده وجود دارد. آنطور که مشخص است پرچمدار جدید سری S گوشه‌های گردی دارد که در مقایسه با نسل قبلی کاملا مشخص است. با این حال وقتی کنار آیفون اولترا قرار می‌گیرد کاملا مستطیلی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ماکت‌های گلکسی اس 25 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر