coinex
otetmarket
propification.com

تکنو پد به زودی راه‌اندازی می‌شود؛ [+مشخصات و تصاویر رسمی]

چندی پیش اینفینیکس اولین تبلت خود اینفنیکس پد را عرضه کرده اکنون نوبت به تکنو هم‌ گروهی اینفینکس رسیده تا تکنو پد خود را عرضه کند.

گزارش ها توسعه این تبلت را تایید می‌کنند. Naija Android Arena گزارش جدیدی منتشر کرده که در آن به تصاویر و مشخصات کلیدی تکنو پد به اشتراک گذاشته شده است. این منبع همچنین از عرضه قریب الوقوع خبر می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات تکنو پد (شایعه شده)

در تصاویر فاش شده تکنو پد در رنگ‌های خاکستری و طلایی دیده می‌شود. در قسمت جلویی حاشیه‌های هم اندازه دارد و پنل پشتی آن دارای یک دوربین تکی و یک فلاش LED است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، تکنو پد دارای یک پنل LCD 10.1 اینچی است که وضوح HD+ 800 x 1280 پیکسل را ارائه می‌دهد. داخل بدنه هم چیپست Helio G80 و 4 گیگابایت رم جای داده شده.

این تبلت در دو گزینه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. ممکن است با اندروید 14 و رابط کاربری HiOS از پیش نصب شده باشد.

این دستگاه یک دوربین 5 مگاپیکسلی دارد.البته دوربین 13 مگاپیکسلی و فلاش LED در قاب پشتی آن قرار دارد.تکنو پد گزینه‌هایی مانند LTE، Wi-Fi، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری را در بخش ارائه می‌کند. ابعاد این تبلت 240.7 x 159.5 x 7.35 میلی‌متر خواهد بود اما هیچ اطلاعاتی در مورد وزن آن وجود ندارد.

بهرحال انتظار می‌رود تکنو پد طی هفته‌های آینده عرضه شود. تبلت جدید تکنو در انواع Wi-Fi و LTE در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی از قیمت دستگاه در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تکنو پد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر