coinex
otetmarket
propification.com

آزمایش بتای ColorOS 15 با وان‌پلاس 12 و سری اوپو فایند X7 آغاز می‌شود

Digital Chat Station اطلاعات جدیدی از زمان عرضه پوسته اندرویدی سفارشی اوپو منتشر کرده است. براساس اعلام این منبع، آزمایش بتای به‌روزرسانی ColorOS 15 اواخر اوت وارد مرحله آزمایشی می‌شود.

سری وان‌اس 12 و اوپو Find X7 اولین محصولاتی هستند که نرم افزار جدید را تجربه می‌کنند. البته مثل همیشه نسخه بتا اسلات‌های محدودی داشته و نسخه عمومی و گسترده‌تر آن قبل از پایان سال عرضه می‌شود.

در واقع به‌روزرسانی ColorOS 15 را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌هایی تلقی کرد که بر بهبود تجربه کاربری و اتصال تمرکز کرده است.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های شایعه شده ColorOS 15

شایعه شده که سیستم عامل آینده چند ویژگی جدید با خود به همراه دارد؛ آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، یک مرکز کنترل جداگانه، پنجره‌های شناور بازطراحی‌شده، صفحه قفل سفارشی و فناوری درون‌یابی GPU از جمله ویژگی‌هایی است که این به‌روزرسانی معرفی می‌کند.

همچنین انتظار می‌رود این به‌روزرسانی شامل انیمیشن‌های سیستمی بهبودیافته و ویژگی جدیدی شبیه به Live Photos اپل باشد که 1.5 ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس ضبط می‌کند.

علاوه بر اینها ظاهراً نرم افزار ColorOS 15  یک ویژگی شبیه به AirDrop را برای انتقال فایل بین دستگاه‌های اندروید و اپل معرفی خواهد کرد، اگرچه کاربران iOS برای استفاده از آن باید یک برنامه خاص نصب کنند.

همچنین انتظار می‌رود این به‌روزرسانی با ویژگی جزیره‌ای دینامیک شبیه به اپل همراه باشد، با سفارشی‌سازی پیشرفته‌تر و طراحی متمرکزتر، که احتمالاً با ماژول دوربین ادغام شده است.

آزمایش بتای ColorOS 15 با وان‌پلاس 12 و سری اوپو فایند X7 آغاز می‌شود

گوشی‌های هوشمند واجد شرایط (مورد انتظار)

در کنار سری وان‌اس 12 و اوپو Find X7 انتظار می‌رود که به‌روزرسانی ColorOS 15 برای دستگاه‌های مختلف اوپو  و وان‌پلاس از جمله سری Oppo Find N3، X6، Reno11 و Reno 10 و وان‌پلاس مانند OnePlus 11، Ace 3، Ace 3V، Ace 2 Pro، Ace 2 و Ace 2V در دسترس قرار بگیرد.

در آینده دستگاه‌هایی مانند اوپو Find X8،وان پلاس 13 و ریلمی GT7 Pro به طور پیش فرض با ColorOS 15 راه اندازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آزمایش بتای به‌روزرسانی ColorOS 15  چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر