coinex
otetmarket
propification.com

ویوو T3 پرو با تراشه اسنپدراگون و رم 8 گیگابایتی در گیک‌بنچ ظاهر شد

گوشی جدید ویوو با نام ویوو T3 پرو فایوجی با یک تراشه اسنپدراگون میان رده و 8 گیگابایت رم در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است.

ظاهرا برند ویوو به زودی سری T3 خود را با یک مدل جدید با نام تجاری پرو گسترش خواهد داد. اگر به یاد داشته باشید، اوایل این هفته چندین عکس از Vivo T3 Pro پخش شد و اکنون نیز این گوشی در پایگاه داده و بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتایج بنچمارک ویوو T3 پرو

بر اساس اطلاعات موجود در لیست Geekbench، گوشی ویوو T3 Pro 5G با شماره مدل V2404، امتیاز 1147 را در تست تک هسته‌ای و امتیاز 3117 را در تست چند هسته‌ای به دست آورده است.

ویوو T3 پرو
نتایج بنچمارک ویوو T3 پرو

همچنین Geekbench نشان می‌دهد که ویوو T3 Pro فایوجی به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد. این یک چیپست میان رده محسوب می‌شود که دارای حداکثر سرعت کلاک 2.63 گیگاهرتز، 8 هسته و پردازنده گرافیکی Adreno 720 است. این لیست همچنین وجود 8 گیگابایت رم و رابط کاربری مبتنی بر اندروید 14 را برای این گوشی تایید کرده است.

علاوه بر این، شماره مدل V2404 قبلا در یک نشت از پایگاه داده و اطلاعات IMEI برای ویوو T3 پرو تایید شده اما متاسفانه در این پلتفرم جزئیات بیشتری درباره مشخصات گوشی قرار نگرفته است.

با این حال، نشت اطلاعات از گوشه و کنار نشان می‌دهد که ویوو تی 3 پرو فایوجی یک دستگاه باریک با ضخامت 7.49 میلی‌متر خواهد بود که برخلاف نمایه باریک، یک باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع را در خود جای خواهد داد.

شایعه شده است که این گوشی دارای یک صفحه نمایش خمیده AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. برای سیستم تصویربرداری نیز زمزمه‌‎هایی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی به گوش می‌رسد.

طراحی ویوو T3 پرو که در اوایل هفته به بیرون درز پیدا کرد، تنظیمات دوربین سه‌گانه را نشان می‌دهد، اما در حال حاضر فقط حدس‌هایی درباره دوربین اصلی وجود دارد و درباره دو دوربین دیگر هیچ گونه اطلاعاتی در دست نیست.

توجه به این نکته مهم است که شرکت ویوو هنوز به طور رسمی Vivo T3 Pro 5G را تایید نکرده است. بنابراین، هر چقدر هم که افشاگران و پلتفرم‌ها روی این گوشی مانور دهند، تا زمان انتشار تاییدیه رسمی از سوی شرکت ویوو، نمی‌توان درباره این گوشی نظر قطعی داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نتایج بنچمارک ویوو T3 پرو در وب‌سایت گیک‌بنچ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر