coinex
otetmarket
propification.com

Threads در اولین سالگردش برای رقابت با X زره‌پوش می‌شود

متا برای رقابت با ایکس مجموعه‌ای از قابلیت‌های پرطرفدار را به پلتفرم تردز اضافه کرده است. این قابلیت‌های جدید به مناسبت اولین سالگرد راه‌اندازی نسخه وب Threads در اوت 2023 معرفی شده‌اند.

این ویژگی‌ها شامل قابلیت ذخیره چندین پیش‌نویس، امکان تغییر ترتیب ستون‌ها در نسخه دسکتاپ، و ارائه اطلاعات دقیق‌تر درباره مخاطبان کاربران می‌شود. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، همچنین اعلام کرد که به زودی ویژگی زمان‌بندی پست‌ها نیز به این پلتفرم اضافه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


نسخه وب Threads یکساله شد

قابلیت ذخیره پیش‌نویس‌ها اولین بار در ماه فوریه امسال به صورت آزمایشی معرفی شد و در ماه مارس برای همه کاربران در دسترس قرار گرفت. اکنون این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر 100 پیش‌نویس را در هر حساب ذخیره کنند.

متا همچنین یک صفحه جدید به نام Insights معرفی کرده که در آن اطلاعاتی مانند سن، جنسیت و محل زندگی افرادی که پست‌های شما را مشاهده یا با آنها تعامل دارند، نمایش داده می‌شود. این صفحه همچنین تعداد کل بازدیدها و تعاملات با پست‌های شما را به تفکیک دنبال‌کنندگان و غیر دنبال‌کنندگان نشان می‌دهد.

Threads در اولین سالگردش برای رقابت با X زره‌پوش می‌شود

در ماه می، Threads قابلیتی شبیه به TweetDeck را برای نسخه دسکتاپ معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد جستجوها، پست‌های پسندیده، فعالیت‌ها، پست‌های ذخیره شده، صفحه پروفایل و بخش Insights را به صورت چندستونی پین کنند. اکنون کاربران می‌توانند ترتیب این ستون‌ها را به دلخواه تغییر دهند، اما ستون “For You” همچنان به عنوان اولین ستون در سمت چپ ثابت خواهد بود.

قابلیت‌های صفحه Insights و تغییر ترتیب ستون‌ها در چند هفته گذشته برای برخی از کاربران منتخب فعال بوده است.

علاوه بر این، Threads در حال آزمایش قابلیت تجربه چند فید در iOS با برخی کاربران است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این کاربران قادر به تغییر ترتیب فیدها خواهند بود یا خیر.

Threads در اولین سالگردش برای رقابت با X زره‌پوش می‌شود

اوایل این ماه و تقریباً 13 ماه پس از راه‌اندازی اولیه، Threads به 200 میلیون کاربر فعال ماهانه رسید. این در حالیست که ایلان ماسک اعلام کرده که X (پلتفرم سابق توییتر و رقیب فعلی تدرز) در ماه می بیش از 600 میلیون کاربر ماهانه داشت. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این پلتفرم جزء پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 هستند. همچنین، یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز دیگر به نام Bluesky در ماه فوریه به 5 میلیون کاربر رسید.

بیشتر بخوانید:

منبع: techcrunch

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر