coinex
otetmarket
propification.com

کدام محصولات ایران خودرو شانس برنده شدن بالاتری دارند؟

طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو از 3 روز پیش آغاز شده و متقاضیان امکان انتخاب 5 اولویت را دارند. اما کدامیک از خودورهای عرضه شده بخت بیشتری برای برنده شدن دارند؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ایران خودرو پس از گذشت 2 سال ثبت نام طرح فروش جدید محصولاتش را آغاز کرد. در این طرح 12 محصول از جمله 2 خودرو برقی عرضه و متقاضیان حق انتخاب 5 اولویت دلخواه را دارند. با وجود اینکه خیلی از محدودیت‌های عرضه خودرو در ایران، در این طرح فروش برداشته شده، می‌توان گفت که حداقل بین 3 تا 4 میلیون نفر نام‌نویسی خواهند کرد. بدیهی است که هرچه آمار نام‌نویسی و تقاضا بالاتر باشد، شانس برنده شدن در طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو کمتر می‌شود.

گفتیم که 12 خودرو در این دوره فروش عرضه شده است. در بین گزینه‌های موجود انتخاب خودرو به موجودی حساب شما و امکان پرداخت مبلغ نهایی خودرو و چند عامل دیگر بستگی دارد؛ اما کدام خودرو می‌تواند شانس شما را برای برنده شدن افزایش دهد؟ در ادامه به این سؤال پاسخ می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:


از بین محصولات ایران خودرو کدامیک شانس برنده شدن بیشتری دارد؟

آخرین اطلاعات بدست آمده خبر از نام‌نویسی 1.5 میلیون نفر تاکنون در طرح فروش جدید ایران خودرو می‌دهند که احتمالاً در هنگام نوشتن این خبر نیز برتعداد متقاضیان افزوده خواهد شد. از قبل گفته شده بود که ظرفیت عرضه خودرو در این طرح تنها 80 هزار دستگاه خودرو است که 70 درصد از آن نیز به طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده تخصیص داده شده است. این یعنی شانس برنده شدن در طرح برای همه ثبت‌نام‌کنندگان بسیار ضعیف است.

در این طرح مهم است که اولویت‌های خود را چگونه انتخاب کنید که شانستان برای برنده شدن افزایش یابد. این مورد می‌تواند تضمین برنده شدن باشد.

از بین محصولات ایران خودرو کدامیک شانس برنده شدن بیشتری دارد؟

خودروهایی که کمترین تقاضا را در بین گزینه‌های موجود داشته و شانس بیشتری برای برنده شدن آنها دارید به شرح زیر است:

  • اولویت 1: رانا پلاس
  • اولویت 2: هایما 7X
  • اولویت 3: ری را
  • اولویت 4: تارا دستی
  • اولویت 5: سورن پلاس

البته دو خوردو برقی حاضر در لیست را در بین موارد بالا قرار نداده‌ایم. بدیهی است که این 2 خودرو کمترین اقبال را در بین همه موارد دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط طرح فروش محصولات ایران خودرو و ظرفیت بسیار محدود عرضه در این طرح چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر