coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو اعلام شد. در این طرح 10 محصول از برندهای فونیکس و MVM آماده سفارش‌گیری هستند.

مدیران خودرو در اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولاتش زبانزد است و تمامی تولیدات خود را به این دو صورت عرضه می‌کند. در جدیدترین طرح فروش، طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو آغاز خواهد شد که در آن شاهد عرضه 10 محصول هستیم. ضمناً در این طرح برخی از آنها فقط نقدی و چندین محصول هم نقدی و هم اقساطی قابل سفارش‌گیری هستند. لازم به ذکر است که سری تولیدات برند اکستریم نیز به جمع برندهای مونتاژی مدیران خودرو اضافه شده و چندی پیش طرح فروش اکستریم 7X توسط این شرکت نیز فعال شده بود.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو با مونتاژ و تولید خودرو تحت برندهای فونیکس، MVM و به تازگی اکستریم توانسته سهم بازار بسیار خوبی برای خود دست و پا کند. حتماً می‌دانید که خودرو اکستریم 7X یکی از لوکس‌ترین خودروهای بازار ایران است و قیمتی نزدیک به 4 میلیارد تومان در کارخانه و در بازار آزاد تا 5 میلیارد تومان هم می‌رسد.

اما مدیران خودرو در طرح فروش جدید خود فقط محصولات دو برند فونیکس و ام وی ام را اعلام کرده است. براساس اعلام این شرکت، متقاضیان از فردا یکشنبه، 28 مرداد 1403 می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو در سراسر کشور نسبت به سفارش خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر