coinex
otetmarket
propification.com

آیکو Z9 توربو پلاس گواهی 3C چین را دریافت کرد [+ مشخصات کلیدی]

آیکو Z9 توربو پلاس پس از دریافت گواهی MIIT حالا در یک پلتفرم صدور گواهی چینی دیگر یعنی 3C ظاهر شده است. عرضه این گوشی قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود که برند iQOO از گوشی هوشمند iQOO Z9 Turbo+ خود در ماه سپتامبر در چین رونمایی کند. این گوشی یک عضو جدید برای سری Z9 خواهد بود که اعضای فعلی آن از Z9x ،Z9 و Z9 Turbo تشکیل می‌شود. این چهار دستگاه که در آوریل سال جاری در چین معرفی شدند، به ترتیب از چیپست‌های اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام، اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام و اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام قدرت می‌گیرند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آیکو Z9 Turbo+ بسیار مشابه آیکو Z9 Turbo خواهد بود. با این حال، تفاوت بزرگی بین این دو گوشی وجود خواهد داشت و آن هم بهره‌گیری از تراشه دایمنسیتی در نسخه پلاس است. آیکو Z9 Turbo پلاس اخیرا در پایگاه داده و اطلاعات MIIT چین با شماره مدل V2417A مشاهده شده است. اکنون، این گوشی با همین شماره مدل، تاییدیه پلتفرم صدور گواهی 3C را هم دریافت کرده و از این رو حدس زده می‌شود که به زودی و احتمالا در ماه سپتامبر، به بازار عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی 3C آیکو Z9 توربو پلاس

پایگاه داده و اطلاعات 3C دو شارژر را برای iQOO Z9 Turbo+ با شماره مدل V2417A تایید کرده است. شارژرهای V8073L0A1-CN / V8073L0E0-CN / V8073L0A1-CN از حداکثر سرعت شارژ 80 واتی پشتیبانی می‌کنند، در حالی که شارژر V9082L0A1-CN سرعت شارژ 90 واتی را ارائه می‌دهد.

آیکو Z9 توربو پلاس
گواهی 3C آیکو Z9 توربو پلاس

با این حال، افشاگری به نام Digital Chat Station ادعا کرده است که این گوشی فقط از شارژ 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد. وی همچنین به برخی از مشخصات کلیدی دستگاه اشاره کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات آیکو زد 9 توربو پلاس

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، گوشی iQOO Z9 Turbo Plus دارای یک صفحه نمایش OLED تخت 6.78 اینچی با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود. این صفحه نمایش به حسگر اثر انگشت اپتیکال (نوری) درون صفحه‌ای با فوکوس کوتاه مجهز خواهد شد.

آیکو Z9 توربو پلاس

در بخش سخت افزار دستگاه از تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک بهره گرفته خواهد شد که در حال حاضر قدرتمندترین تراشه مدیاتک محسوب می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی باشد. متاسفانه این افشاگر هیچ ایده‌ای درباره میزان رم و فضای ذخیره‌سازی نداشته است.

به احتمال زیاد در جلوی آیکو Z9 Turbo Plus یک دوربین 16 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت و تنظیمات دوربین پشتی نیز از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آیکو Z9 توربو پلاس و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر