coinex
otetmarket
propification.com

نوبیا زد 70 اولترا (Nubia Z70 Ultra) در راه است [+ مشخصات احتمالی]

برند ZTE این روزها در حال توسعه غول پرچمداری به نام نوبیا زد 70 اولترا است. این گوشی به محض ورود، رقیب سرسخت پرچمداران مطرح بازار خواهد بود.

به نظر می‌رسد که برند ZTE فرآیند توسعه گوشی جدید خود یعنی Nubia Z70 Ultra را آغاز کرده است. این گوشی توسط کارشناسان در پایگاه داده و اطلاعات IMEI شناسایی شده و همه شواهد حاکی از آن است که ZTE با گوشی هوشمند نوبیا Z70 Ultra در حال آماده شدن برای شکست رقبای خود در بازار پرچمداران است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نوبیا زد 70 اولترا

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده و اطلاعات IMEI، گوشی جدید زد تی ای با نام نوبیا Z70 اولترا و شماره مدل NX731J وارد بازار خواهد شد. متاسفانه به جز شماره مدل اطلاعات چندانی درباره سایر مشخصات این گوشی در دست نیست.

نوبیا زد 70 اولترا

نسل قبلی این گوشی یعنی Nubia Z60 Ultra، به آخرین پردازنده پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 3، مجهز بود. بنابراین، به احتمال زیاد نوبیا Z70 Ultra نیز با جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 به بازار عرضه خواهد شد. در سایر مشخصات سخت افزاری نیز ممکن است که شاهد یک‌سری بهبود و ارتقا باشیم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با آنچه که در راه است مروری بر مشخصات نوبیا Z60 Ultra خواهیم داشت.

گوشی نوبیا زد 60 اولترا دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 1116 در 2480 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و تراکم پیکسلی 400 پیکسل در اینچ است. وزن این گوشی هوشمند 246 گرم و ابعاد آن 164 در 76.4 در 8.8 میلی‌متر است. این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده و از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی تغذیه می‌کند.

ZTE هنوز هیچ اطلاعاتی را درباره تاریخ عرضه نوبیا Z70 Ultra اعلام نکرده است. با این حال، از آنجایی که نوبیا زد 60 اولترا در دسامبر سال 2023 معرفی شد، انتظار می‌رود که نوبیا زد 70 اولترا نیز تا پیش از پایان سال جاری معرفی شود. البته توجه داشته باشید که این فقط در حد یک حدس و گمان است و باید برای اطلاعات رسمی و دقیق صبر کنیم تا به اطمینان برسیم. کاربران و طرفداران این برند، بی صبرانه منتظر هستند تا ببینند زد تی ای برای نسل جدید پرچمدار خود چه چیزی تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید زد تی ای یعنی نوبیا زد 70 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر