coinex
otetmarket
propification.com

قوانین جدید ثبت نام محصولات مدیران خودرو ؛ سختگیری به سبک مدیران خودرو

با قوانین جدید ثبت نام محصولات مدیران خودرو ، امکان ثبت‌نام راحت و بدون دردسر از مشتریان سلب شده و قطعاً این موضوع تأثیری منفی بر فروش این شرکت خواهند گذاشت.

مدیران خودرو، یکی از خودروسازان خصوصی ایران است که بیشترین حجم از خودروهای مونتاژی را تولید می‌کند. علت این ادعا را می‌توان به مونتاژ سه برند فونیکس، MVM و اکستریم در کارخانه مدیران خودرو ربط داد که مجموع تولیدات این شرکت را افزایش می‌دهد.

همیشه نحوه ثبت‌نام و خرید خودرو از مدیران خودرو به سادگی قابل انجام بود و این شرکت معمولاً طرح‌های فروش محصولاتش را با امکان سفارش نقدی و اقساطی فراهم می‌کند. اما به تازگی قوانین جدید ثبت نام محصولات مدیران خودرو باعث شده تا مشتریان دلسرد شده و این احتمال وجود دارد که به سراغ تولیدات دیگر مونتاژکاران بروند. لازم به ذکر است که کمک و کیف ماوقعه از 50 میلیون تومان واریزی دلالت دارد.


بیشتر بخوانید:


قوانین جدید ثبت نام محصولات مدیران خودرو

بلافاصله پس از ثبت‌نام قطعی مشتری در سیستم مدیران خودرو، پیامک برای وی ارسال می‌گردد و منتخب یک ساعت زمان دارد تا مبلع 50 میلیون تومان را به حساب مدیران خودرو واریز نماید.

چنانچه منتخب در بازه زمانی اعلام شده مبلغ مذکور را پرداخت نکند شماره درخواست از سیستم حدف شده و کد ملی وی در سیستم مدیران خودرو در کل کشور بلاک می‌گردد و امکان ثبت‌نام مجدد را نخواهد داشت.

قوانین جدید ثبت نام محصولات مدیران خودرو

پس از پایان ساعت اعلامی جهت واریز وجه از سوی مدیران خودور برای منتخبین، چنانچه ظرفیت فروش خودرو تکمیل نشده باشد، قرعه‌کشی مجدد انجام خواهد شد و برای منتخبین جدید پیامک واریز وجه ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قوانین سختگیرانه مدیران برای ثبت‌نام محصولاتش چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر