coinex
otetmarket
propification.com

پوکو F5 پرو به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 را دریافت می‌کند

شیائومی مدتی است عرضه به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 را آغاز کرده. اکنون مشخص شد که او این به‌روزرسانی را در اختیار گوشی پرچمدارش یعنی پوکو F5 پرو قرار داده است.

پوکو F5 پرو که به‌خاطر عملکرد فوق‌العاده و کیفیت صفحه نمایش خیره کننده‌اش شناخته شده شده، تاکنون تجربه بازی یکپارچه و عملکرد قابل قبولی را به کاربران ارائه می‌داد؛اکنون با دریافت به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی مختلف، حتی امن‌تر و قدرتمندتر نیز می‌شود.


بیشتر بخوانید:


آپدیت اوت HyperOS برای پوکو F5 پرو

پوکو F5 پرو با MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 وارد بازار شد. این دستگاه قبلاً به‌روزرسانی HyperOS مبتنی بر اندروید 14 را دریافت و مرتبا وصله‌های امنیتی را دریافت کرده است.

به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 با شماره ساخت OS1.0.8.0.UMNMIXM برای کاربران رام گلوبال عرضه شده و وظیفه بهبود امنیت سیستم و عملکرد را به عهده دارد.

آپدیت اوت HyperOS برای پوکو F5 پرو

این بروزرسانی ابتدا برای کاربران HyperOS Pilot منتشر شده و احتمالا طی چند وقت آینده برای سایر کاربران منتشر خواهد شد.

بهرحال آپدیت جدید فعلا با حجم دانلود 493 مگابایت برای کاربرانی که پوکو F5 پرو دارند، منتشر شده و پوکو به همه کاربران توصیه کرده تا مطمئن شوند دستگاه‌هایشان با آخرین پیشرفت‌های امنیتی به‌روز شده باشد

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی پوکو F5 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر