coinex
otetmarket
propification.com

به‌روزرسانی iOS 17.6.2 به زودی برای کاربران آیفون عرضه می‌شود

هنوز یک ماه تا عرضه iOS 18 باقی مانده، با اینحال یکی از منابع موثق امروز اعلام کرد که کاربرانی که نسخه بتا ندارند قرار است به‌روزرسانی iOS 17.6.2 را دریافت کنند.

یکی از منابع آگاه ایکس امروز اعلام کرد که اپل بروی به‌روزرسانی iOS 17.6.2 کار می‌کند. این در واقع یک آپدیت جزئی است که با شماره ساخت 21G101 /یا 21G102 عرضه خواهند شد.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی iOS 17.6.2

به‌روزرسانی iOS 17.6.1 هفته پیش منتشر شد. اکنون به‌روزرسانی iOS 17.6.2 می‌آید تا برخی از اشکالات جزئی و باگ های امنیتی را برطرف کند.

انتشار اولیه iOS 17.6 بسیار سبک بود، فقط یک ویژگی جدید «Catch Up» را در برنامه Apple TV برای بینندگان MLS Season Pass اضافه کرد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت دیر پیوستن به بازی، با ارائه مجموعه‌ای از نکات برجسته برای تماشای بازی، ادامه آن را پیگیری کنید.

به‌روزرسانی iOS 17.6.2 ماه آینده برای کاربران آیفون XS/XR به بعد عرضه خواهد شد قابلیت‌هایی را به همراه می‌آورد که در ادامه مرور می‌کنیم.

شما با این آپدیت می‌توانید آیکون های برنامه را در هرکجای صفحه که دوست دارید قرار دهید،حتی آیکون های جدیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد که رنگی می‌شوند.

ویژگی‌های Apple Intelligence نیز در ماه اکتبر با iOS 18.1 در دستگاه‌های پشتیبانی‌شده در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

منبع:9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر