coinex
otetmarket
propification.com

تبلت ردمجیک Gaming 3 سال آینده با اسنپدراگون 8 نسل 4 و نمایشگر کوچک عرضه خواهد شد

Digital Chat Station چندی پیش اعلام کرد که رد مجیک تبلت جدیدش را اواخر همین ماه با تراشه پیشرو اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می‌کند. اکنون این منبع آگاه از وجود تبلت دیگری با نام ردمجیک Gaming 3 خبر داده که در سال آینده عرضه می‌شود.

DCS با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد که ردمجیک Gaming 3 با پردازنده نسل بعدی که احتمالا همان اسنپدراگون 8 نسل 4 است عرضه خواهد شد. از نظر ابعاد هم تبلت جدید نمایشگر کوچک‌تری دارد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت ردمجیک Gaming 3

اولین نسل رد مجیک پد با صفحه نمایش 12.1 اینچی بنابراین ما برای نسل سوم هم منتظر چنین ابعادی و یا حتی کوچکتر هستیم. شایعات می‌گویند که مدل نسل دوم می‌تواند نمایشگر کوچک‌تری نیز داشته باشد.

هنوز مشخصات ردمجیک Gaming 3 مشخص نشده اما انتظار می‌رود این تبلت با سیستم خنک‌کننده قدرتمند، باتری بزرگ و قابلیت شارژ سریع عرضه شود. شایان ذکر است که نسل اول یک باتری 10000 میلی آمپرساعتی و شارژ سریع 80 واتی داشت.

Red Magic Gaming Tablet
Red Magic Gaming Tablet

برخی از منابع می‌گویند که ردمجیک قصد دارد لپ‌تاپ گیمینگ Titan 16 Pro خود را در سطح جهانی عرضه کند، که به نظر می‌رسد نسخه‌ای از لپ‌تاپ Red Magic Gaming 16 Pro باشد که در حال حاضربه بازار چین محدود شده.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 16 اینچی 2.5K با نرخ نو سازی 240 هرتز، بلندگوهای Harman Kardon و وب کم IR 1080p است.

این پردازنده حداکثر تا نسل چهاردهم اینتل Core i9 را تامین می‌کند و گزینه‌هایی برای پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4060 یا 4070 دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی تبلت ردمجیک Gaming 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر