coinex
otetmarket
propification.com

رندرها و مشخصات دوربین آنر مجیک 7 پرو قبل از عرضه در نوامبر فاش شد

آنر درحال حاضر بر روی گوشی جدید آنر مجیک 7 پرو کار می‌کند. این گوشی برای عرضه در بازار چین برنامه‌ریزی شده است. Digital Chat Station چندی پیش اعلام کرد که این گوشی نوامبر سال جاری معرفی می‌شود.

اکنون Tipster Teme که به افشای محصولات آنر شهرت دارد، رندهای آنر مجیک 7 پرو را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که طراحی ماژول دوربین آنر مجیک 7 پرو شبیه به نسل قبلی خود آنر مجیک 6 است. البته انتظار می‌رود آنر برای نسل جدید طراحی مربعی برای دوربین‌ها و فلاش LED را جایگزین آرایش مثلثی که در نسل قبلی وجود داشت، کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین آنر مجیک 7 پرو

منابع متعدد ادعا می‌کنند که در گوشه سمت راست بالا یک دوربین تله فوتو پریسکوپ سامسونگ HP3 180 مگاپیکسلی یا 200 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت که قابلیت زوم چشمگیر را ارائه می‌کند.

در گوشه بالا سمت چپ، یک سنسور LiDAR، یک فلاش LED و یک سنسور دمای رنگ وجود دارد که باید فوکوس خودکار و نور را افزایش دهد.

گوشه پایین سمت چپ نیز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50K قرار می‌گیرد. در همین حال، گوشه سمت راست پایین یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد.

گزارش‌ها هیچ اطلاعی از سایر مشخصات گوشی نداده‌اند اما انتظار می‌رود این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شود.

انتظار می‌رود  آنر مجیک 7 پرو مانند مجیک 6 پرو دارای یک پنل OLED چهار منحنی با بریدگی قرصی باشد که از وضوح تصویر 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین ممکن است این دستگاه یک باتری سیلیکونی با ظرفیت حدود 6000 میلی آمپر ساعت را در خود جای دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید آنر که احتمالا همان آنر مجیک 7 پرو است، چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر